امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...


حتما تاکنون نام کمپانی مشهور KasperSky را شنیده اید . این شرکت چند سالی است با ارائه نرم افزار های امنیتی قدرتمند توانسته جایگاه ویژه ای را در بین کاربران کسب کند و خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت های سازنده نرم افزارهای امنیتی معرفی کند . یکی از نرم افزار های امنیتی این شرکت Kaspersky Internet Security است ، نرم افزاری که امنیتی کامل و عالی را در هنگام گشت و گذار در اینترنت برای شما به ارمغان میاورد . با گسترش استفاده از اینترنت در کشور ها ، احتمال حملات اینترنتی و آلوده شدن رایانه به انواع فایلهای مخرب نیز افزایش یافته است ، بنابر این وجود یک نرم افزار اینترنت سکیوریتی در رایانه هر شخصی که با اینترنت سروکار دارد امری ضروری محسوب میشود . یکی از بهترین نرم افزار های اینترنت سکیوریتی Kaspersky Internet Security است که نسخه جدید آن با نام Kaspersky Internet Security 2011 11.0.1.400 Final بتازگی ارائه شده است . Kaspersky Internet Security 2011 11.0.1.400 Final مجموعه ای کامل و فوق حرفه ای برای محافظت از رایانه شما در مقابل حملات اینترنتی و مقابله با فایلهای مخرب اینترنتی همچون ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و ... است . این نرم افزار با مدیریت کامل و قدرتمند سیستم شما در هنگام اتصال به اینترنت مانع از ورود هرگونه فایل مخرب به سیستم میشود ، همچنین از سیستم شما در مقابل حملات هکرها و دزدیده شدن اطلاعات شخصی جلوگیری میکند . یکی از قابلیت های برتر این نرم افزار توانایی بروزرسانی آن است که با استفاده از آن بانک اطلاعاتی نرم افزار جدیدترین فایل های مخرب را شناخته و در مقابل روش های جدید حمله به سیستم نیز مقاوم میشود .دیوار آتش بسیار قدرتمند نرم افزار نیز یکی دیگر از قابلیت های برتر آن است که در نسخه جدید آن بسیار بهتر و کامل تر نیز شده است . همچنین در نسخه جدید بسیاری از مشکلات پیشین نرم افزار همچون نمایش ارورهای مختلف در هنگام بازی و کاهش سرعت بازی با رایانه برطرف شده است . در واقع نسخه جدید این نرم افزار را میتوان نسخه ای قدرتمند و بهبود یافته محسوب کرد .


قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Internet Security 2011 11.0.1.400 Final :
- امنیت کامل و قدرتمند هنگام کار با اینترنت
- جلوگیری از ورود فایلهای مخرب به سیستم
- دیوار آتش ( Firewal ) قدرتمند
- کنترل کامل اطلاعات و ایمیل های مبادله شده در اینترنت
- محافظت از رایانه در مقابل ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها
- مقابله با حملات اینترنتی و جلوگیری از دزدیده شدن اطلاعات شخصی و محرمانه
- محافظت در مقابل اسپم ها
- جلوگیری از ظاهر شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم
- بازگردانی تغییرات ایجاد شده توسط برنامه های مخرب
- توانایی کنترل و عدم اجازه دسترسی به برخی سایت ها
- Wizard امنیتی آسان برای بهینه سازی تنظیمات نرم افزار
- رفع مشکلات نرم افزار هنگام بازی با رایانه
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Ashampoo%20AntiSpyWare مقابله با برنامه های جاسوسی با Ashampoo AntiSpyWare 2.10

 

Ashampoo AntiSpyWare نرم افزار قدرتمند  و جدید شرکت بزرگ Ashampoo می باشد که می تواند برنامه های جاسوس ، تروجان ها ، Popup های آلوده و حتی Rootkit ها را شناسایی کند.به طور کل این نرم افزار از سیستم ها نگهداری نموده و مانع از نفوذ برنامه های مخرب و جاسوسی به سیستم می شود.

 

ویژگیهای کلیدی نرم افزار Ashampoo AntiSpyWare :

- محافطت در برابر ۱۲,۷۰۰,۰۰۰ تهدید اینترنتی

- قابلیت شناسائی hijackers ، dialer ، spyware ، کرمها ، adware ، تروجان ها ، Keyloggers و حتی rootkits
– فعالیت در زمینه سیستم برای آگاه کردن شما از نفوذ هر فایل آلوده ای
– قابلیت از سیستم شما در برابر بیش از ۷۶۰٫۰۰۰ خطر اینترنتی
– قابلی آپدیت اتوماتیک نرم افزار بوسیله تنظیم آن
– قابلیت حفاظت از سیستم با تکنولوژِی تشخیص virus-signature
– قابلیت شناسائی و حذف بسیار سریع rootkit ها
– قابلیت جلوگیری از فعالیت نرم افزارهایی که به شروع اتومات آنها نیازی نیست
– پاکسازی تمامی فعالیتهای شما در اینترنت

و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Kaspersky%20PURE امنیتی کامل و مطمئن با Kaspersky PURE R2 9.1.0.124

 

Kaspersky PURE نرم افزاری قدرتمند محصول شرکت Kaspersky جهت محافظت از سیستم در برابر کلیه تهدیدات اینترنتی و اطلاعاتی مانند ویروس ها ، تروجان ها ، Spyware ها ، اسپم ها و سایر بدافزار ها می باشد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به تامین امنیت اطلاعات شخصی شما ، محافظت از فرزندان شما در مقابل تهدیدات اینترنتی در هنگام استفاده از اینترنت ، جلوگیری از ورود هکر ها به سیستم ، مدیریت امنیت کلیه کامپیوترهای موجود در شبکه ، قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات و … اشاره کرد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

        

Ad-Aware Pro Internet Security 2010 v8.3.5 نسخه جدید نرم افزار امنیتی قدرتمند با سابقه ای بسیار درخشان و محصول کمپانی نام آشنای LavaSoft است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی مشهور می باشد، این نرم افزار به خوبی می تواند ازسیستم شما دربرابر نرم افزارهای جاسوسی ، پنجره های تبلیغاتی مزاحم ، فعالیت های کند کننده سرعت و کارایی سیستم و حتی دزدی هویت از طریق ربودن اطلاعات شخصی را نتیجه می شوند، محافظت کند . Ad-Aware Pro Internet Security 2010 v8.3.5 ابزارهایی برای شناسایی تهدیدهای با محتوای خطرزا برروی سیستم به کاربران خود ارائه می نماید که با استفاده از آنها به آسانی می توانید سطح خطرات و میزان آسیب رسانی آنها را مشخص نموده و نیز امکان کنترل برای برداشتن محتواهای ناخواسته را ارائه می نماید تا اطلاعات شخصی آنها بطور مناسب  مورد کنترل قرار گیرد . یکی از قالبیت های این نرم افزار فناوری موسوم به Code Sequence Identification یا به اختصار CSI است که میتواند نرم افزارهای مخرب را بصورت عمقی، ریشه یابی نموده و سپس به جستجوی کدها و یا امضاهای دیجیتالی مشابه به منظور مشخص نمودن تغییرهای نمایان شده و اضطراری بپردازد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

norton 360 حفاظت کامل از سیستم با Norton 360 5.0.0.125 Beta

Norton 360 برنده جایزه بهترین سرعت ، عملکرد و فن آوری های حفاظت با پشتیبان گیری خودکار از کامپیوتر شما و افزایش کارایی ، سیستم شما را در بهترین حالت مطمئن و در حالت اجرا در بالاترین سرعت ممکن نگه میدارد. این برنامه با اجرای بهینه سازی در پس زمینه ویندوز به صورت سایلنت و بدون اطلاع شما ، سیستم شما را به بهترین شکل بهینه می سازد. جدیدترین نسخه از نرم افزار Norton 360 دارای عملکردی عالی ، حفاظت بهبود یافته ، بهینه سازی خودکار سیستم ، قابلیت Safe Web جهت مرور امن صفحات وب ، مدیریت برنامه ها در هنگام بالا آمدن ویندوز ، تکنولوژی جدید SONAR 2 جهت متوقف سازی تهدید های جدید و ناشناخته و پشتیبان گیری سریع و آسان از اطلاعات می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton 360 5.0.0.125 Beta:

 

- شناسایی و محافظت از سیستم در مقابل انواع ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و سایر بد افزار ها

- محافظت از سیستم در هنگام فعالیت در اینترنت و مرور صفحات وب

- اجرای سریع و استفاده کم از فضای مموری بدون کاهش سرعت و عملکرد سیستم

- شناسایی خودکار Botnet ها و جلوگیری از نفود هکرها به سیستم و کنترل آن

- افزایش ایمنی در هنگام انجام عملیات بانکی ، خرید آنلاین و مرور صفحات وب

- ذخیره خودکار کلمات عبور در هنگام ورود به سایت های مختلف

- جلوگیری از اجرای کی لاگر ها و دزدیده شدن اطلاعات موجود در سیستم

- جلوگیری از جرائم سایبری و بارگذاری malware ها در داخل سیستم

- جستجوی خودکار هر ۵ تا ۱۵ دقیقه جهت یافتن اطلاعات جدید از ویروس ها

- پشتیبان گیری از فایل ها و پوشه ها بدون کاهش سرعت سیستم

- حفاظت از شبکه وایرلس جهت جلوگیری از ورود کاربران متفرقه

- پاکسازی فایل های غیر ضروری ، یکپارچه سازی هارد دیسک و رفع خطاهای سیستم

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Avira%20Antivir%20Rescue%20System دیسک نجات Avira Antivir Rescue System 193528 آپدیت 10 ژانویه 2011

 

Avira یکی از برترین نرم افزار های امنیتی در چند سال اخیر که همیشه در جایگاه بین اول تا پنجم بهترین آنتی ویروس های جهان قرار گرفته و حتی یک بار نیز عنوان بهترین نرم افزار امنیتی جهان را به خود اختصاص داد. درصد شناسایی بالا و استفاده بهینه از منابع سیستم باعث شده این آنتی ویروس همچون ویروسی! همه گیر شود و کاربران را در سطح رضایت بسیار بالایی قرار دهد. Avira Antivir Rescue Systemدیسک نجات این نرم افزار امنیتی محبوب است که به صورت Bootable بوده و هنگامی که سیستم شما به ویروسی سمج آلوده شد ، این نرم افزار بدون نیاز به ویندوز به اسکن و از بین بردن ویروس میپردازد و شما را از شر ویروس های سمج نجات میدهد!

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Anti Trojan%20Elite حذف کامل تروجان ها با Anti Trojan Elite 5.3.0

 

Anti-Trojan Elite نرم افزاری جهت پاک کردن نرم افزار های مخرب می باشد که کار آن شامل شناسایی و پاک کردن تروجان ها از هارد و یا حافظه رم می باشد. Anti-Trojan Elite با ساخت یک دیوار آتش ضد تروجان Real-Time برای کاربر به مبارزه و جلوگیری از فعالبت تروجانها و کی لاگر ها میپردازد که پس از کشف و مسدود کردن آنها در زمان لازم به پاکسازی آنها را از سیستم شما می پردازد. Anti-Trojan Elite می توانید بیش از ۲۲۰۰۰ تروجان ، کرم های اینترنتی و کی لاگر ها را در حال حاضر شناسایی و پاکسازی کند. تعداد بد افزار هایی که توسط این نرم افزار قابل شناسایی میباشد در حال افزایش می باشد. این نرم افزار با جمع آوری اطلاعات در مورد Malware های جدید به صورت روزانه با آپدیت دیتا بیس این نرم افزار امکان شناسایی بد افزار های جدید را ممکن می سازد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Anti-Trojan Elite 5.3.0:

 

- پشتیبانی از اسکن دیسک و حافظه

– دیوار آتش در مقابل تروجان به صورت Real Time
– پشتیبانی از اسکن انواع فایل های فشرده
– ماژول پشتیبان گیری جهت برگرداندن فایل هایی که به اشتباه پاک میشوند.
– ابزار تعمیر اینترنت اکسپلورر و رجیستری
– پشتیبانی آنلاین ، به روز رسانی اتوماتیک و دستی
– ابزار مانیتور رجیستری به صورت Real Time

- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات