امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

need for speed shift 2 2011 PC1 دانلود بازی مهیج Need For Speed: Shift 2 Unleashed PC 2011

 

دانلود بازی مهیج و زیبای Need For Speed: Shift 2 برای PC که میتوانید هم اکنون از سایت دریافت نمایید.

Need For Speed: Shift 2 بازی که بر اساس تجربه های حقیقی از رانندگی اسخته شده و سعی شده بر اساس واقعیت هایی که در یک مسابقه ماشین سواری حاکم است ساخته شود. از محیط ، دید راننده و نوع کنترل ماشین همگی به گونه ای طراحی شده ایند که اگر شما روزی راننده شوید خواهید گفت: ” واووووو این عین یه مسابقه واقعیه ! “. در این نسخه از بازی ، بازی مجهز به یک موتور گرافیکی جدید شده که نسبت به ورژن قبلی بسیار قدرتمند تر بوده و شما را هر چه بیشتر به فضای واقعی یک مسابقه و رقابت نزدیک میکند. از دیگر امکانات و قابلیت های مهم این بازی بازی به صورت آنلاین است که در این نسخه بسیار برجسته شده و شما میتوانید یک مسابقه را در سطح شبکه ترتیب داده و از رقابت در محیط های مجازی هم لذت ببرید.

 

Need For Speed SHIFT 2 Minimum System Requirements

* Internet Connection
* OS – Windows XP (SP3) / Vista (SP2)/ Windows 7
* Processor – Intel Core 2 Duo 2.0 GHz / AMD X2 64 2.4GHz
* Memory – 2.0 GB
* Hard Drive – 7 GB
* DVD Drive – 8X SPEED
* Video Card – DirectX 9.0c Compatible 3D-accelerated 512 MB video card with Shader Model 3.0 or higher
* Sound Card – DirectX 9.0c compatible
* DirectX – Version 9.0c

 

| نسخه ۶٫۸۶ گیگابایتی به همراه کرک vovan31337 |

| کرک RELOADED اضافه شد |



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

 

بازی پیدا کردن اشیاء گمشده Letters from Nowhere 2مدل جدیدی از بازی هایی که در ژانر Hidden Object قرار داده اند به تازگی عرضه شده است. بازی فوق العاده جذابی که به واسطه موضوع جالب و هیجان انگیزش کاربران را مطمئنا مجذوب خود خواهد کرد. این بازی که Letters from Nowhere 2 نام دارد به مانند مدل های قبلی کاربر باید به دنبال اجسام گمشده ای باشد که به صورت کاملا زیرکانه ای در تصویر مخفی شده اند و با پیدا کردن تمامی اشیاء در هر مرحله قدم به مرحله بعدی گذارد.گرافیک مناسب و همچنین موزیک های دلنشین همیشه یک پای این مدل بازی ها بوده و این نسخه از بازی هم مانند بقیه از گرافیک مناسبی نسبت به حجم برخوردار است.

دریافت فایل برنامه 
http://www.rasekhoon.net/software//Software/Download-5748.aspx

 



ارسال توسط سعید عظیم وند

 

wedding dash 2320x240 بازی زیبای Wedding Dash 2

 

بازی ۲ Wedding Dash از سری بازی های شرکت Playfirst می باشد که یکی از برترین تولید کنندگان بازی های کم حجم برای کامپیوترهای شخصی است . در این بازی شما باید در زمان معینی کارهایی که به شما واگذار می شود را انجام دهید و امتیاز کسب کنید  , ورژن کامل و کرک شده این بازی آماده دریافت می باشد . این بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار قوی ندارد و بر روی اکثر کامپیوترهای شخصی قابل اجراست .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Sky Track1 دانلود رایگان بازی زیبا و کم حجم Sky Track


sky track یکی از بازیهای زیباو هیجانی با محیطی تخیلی است که نظیر آنرا شاید در بازیهای ارائه شده از شرکتهای بزرگ نیز ندیده باشید.این بازی با حجم کم و کیفیت قابل قبول میتواند ساعتها شما را به خود مشغول کرده و لحظات زیبایی را برای بازی کننده تداعی کند.همانطور که از تصاویر بازی پیداست این بازی در سبک اتومبیلرانی است اما به شیوه خاص خودش! به طوری که مسیرهای موجود برای رانندگی و حتی ماشینها نیز از نوع فضایی هستند.اگر به رانندگی در فضا علاقه داریداین بازی زیبا و سرگرم کننده را به شما پیشنهاد میکند.قابل اجرا بروی انواع سیستمها با سخت افزارهای کم قدرت و پرقدرت



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 24 / 11 / 1389برچسب: Plants VS, Zombies,
 

Plants%20VS%20Zombies بازی بسیار زیبا و مهیج Plants VS Zombies

 

ورژن جدید بازی فوق العاده پرطرفدار و جذاب Plants VS Zombies که در این ورژن بازی گسترش یافته و تغییرات مختلفی بر روی آن صورت گرفته است. این بازی جزو بهترین بازی های سال نیز شناخته شده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

offroad racers بازی جذاب و سرگرم کننده Offroad Racers

 

همانطور که میدانید امروزه بازیهای کامپیوتری زیادی با کیفیت بالا و البته حجیم در دنیای اینترنت موجود هستند.اما با توجه به سرعت اینترنت کاربران ایرانی و همچنین پیچیدگی این نوع بازیهاو اینکه کاربری ممکن است وقت کافی برای انجام چنین بازیهایی را نداشته باشد،بر آن شدیم نا با ارائه بازیهای کامپیوتری کم حجم و بسیار ساده و سرگرم کننده امکان بازی را برای قشر نامبرده از کاربران نیز فراهم کنیم.Offroad Racers نام بازی هیجانی و اعتیاد آوریست که در عین سادگی کیفیت مناسب و از همه مهمتر حجم کمی را دارد و به آسانی قابل دانلود میباشد.بازی در سبک اتومبیلرانی بوده و همانطور که از نامش پیداست مربوط به مسابقات اتومبیلرانی خارج از جاده یا صحرایی میباشد.این بازی نیازی به منابع کامپیوتری قدرتمند نداشته و با ضعیفترین سیستمهای موجود نیز قابل اجراست.

برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

dead space 2 دانلود بازی Dead Space 2 برای PC


بعد از اخباری که در سایت در مورد بازی و زمان انتشار بازی Dead Space ارائه شد و پس از ماها انتظار هم اکنون میتوانید بازی جذاب و فوق العاده هیجان انگیز Dead Space 2 را برای نسخه PC را دریافت نمایید این نسخه به صورت کاملا کرک شده در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گرفته.

Dead Space 2 ادامه ای بر یکی از بهترین Survival Horror های این نسل است. آیزاک، شخصیت اصلی بازی که در نسخه اول از سفینه ایشیمورا فرار کرد، این بار در شهری به نام Sprawl آمده است. Sprawl در یکی از قمرهای سیاره زحل واقع شده است و این بار نیز اتفاقات خوشایندی انتظار آیزاک را نمی کشند . . .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات