امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

بازدید : مرتبه
تاريخ : 3 / 12 / 1389برچسب:,
 

ancient alien دانلود مجموعه کامل مستند History Channel Ancient Aliens


دانلود مستند زیبا و بسیار پر طرفدار Ancient Aliens که توسط کانال History Channel پخش گردیده شما میتوانید این مستند زیبا را هم اکنون دریافت نمایید.

موضوع: در مورد ۷ عجایب جهان شنیده اید؟ گفته می شود تمامی آنها به دست بشریت ساخته شده است, اما آیا واقعاً اهرام مصر توسط بشر ساخته شده است؟ در دنیای ما خیلی از بنا ها و ساختار های بسیار قدیمی وجود دارد که تصور آنکه توسط بشر ساخته شده است بسیار دشوار می باشد. در این مستند جنجالی به بررسی تک تک این بنا ها خواهیم پرداخت و ثابت خواهیم کرد که آیا این نشانه های خارق الاعاده حقیقتاً ساخت بشریت است یا نیرویی فراتر یا به عبارتی موجودات بیگانه ای آنها را در زمان باستان بنا کرده اند . . .

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Criss%20Angel%20MindFreak دانلود کامل مجموعه شعبده بازیهای کریس آنجل   Criss Angel MindFreak

 

Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریکا بدنیا آمد. وقتی در سن ۶ سالگی عمه او یک شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی کریس تغییر کرد و از همان دوران به انجام کارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی که بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت. دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی که او را تحت تاثیر قرار دادند و کریس از کارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند. او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتکاری خود میزد. در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi که از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر کرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه های نمایشی کریس آماده کرد.

کریس با پشتکار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا که در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) که از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنیا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریکا شد و برنامه ای در یکی از کانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته کارهای جدیدش را پخش می کند. او در این کانال شروع به آموزش کارهای ساده شعبده بازی به بینندگان کرد و در مصاحبه ای با Penn Jillette اظهار کرد که باور نمی کند که انسانی با قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشد.


برخی از شعبده بازیهای معروف Criss Angel :

- جدا کردن بدن انسان در پارک

- پرواز کریس آنجل در آسمان
-  راه رفتن بر روی آب
– زن و مردی که در یک لحظه ۱۵ متر به عقب برده می شوند بدون اینکه خودشان متوجه شوند.
– کریس آنجل و شیشه
– خوردن سوزن ها و سپس بیرون آوران آنها از شکم
– فردی که کارتی را در ذهنش انتخاب می‌کند و کریس آن کارت را بدون دخالت دست از بین‌ تمام کارت‌ها بیرون می‌کشد.
– یک خانوم روی یک کاغذ پروانه‌ای میکشد و بعد کریس آن کاغذ را تا میکند بعد از باز کردن کاغذ یک پروانه واقعی پرواز میکند و جالب اینکه که نقاشی پروانه از کاغذ پاک می شود.
– پرواز ار بالا به پایین و از پایین به بالا بر روی یک پاساژ بلند
– کریس آنجل و آتش
– کریس آنجل و سایه
– کریس آنجل در عرض ۱ ثانیه وارد ماشین حمل پول می شود.(ماشینی که هیچ راه نفوذی ندارد)
– بازیگر هالیوود از بین چندین هزار سی دی یکی را انتخاب و کریس آنجل به او می‌گوید که چه سی دی را انتخاب کرده است.
– عبور شیشه از وسط میز
– راه رفتن روی آب
– پرواز کردن بر بالای هتل لاکسور
– پرواز در میان دو ساختمان
– ناپدید کردن ماشین
– اره کردن خودش از وسط
– خوابیدن روی خرده های شیشه در حالیکه غلتکی از رویس عبور می کند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات