امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 
 avast Antivirus Professional 5.0.377 Final نام آخرین ورژن آنتی ویروس قدرتمند Avast میباشد که توسط شرکت alwil ساخته شده است . این نرم افزار با بهره گیری از هسته ای قدرتمند و نظارت دائم بر روی سیستم و فایل های در حال اجرا , جز قویترین آنتی ویروس های دنیا به حساب میرود .  آنتی ویروس قرتمند avast با بررسی و نظارت همیشگی بر روی فایل های و برنامه های سیستم از اجرا و گسترش هرگونه ویروس جلوگیری و هر فایلی را که بر طبق بانک اطلاعاتی خود ویروس شناسایی کند به سرعت از بین میبرد . این نرم افزار با بررسی صفحات وب , جلوگیری از اجرای اسکریپت های مخرب در وب سایت ها و همچنین کنترل بر داده هایی که در شبکه های p2p و برنامه های گفتگوی اینترنتی رد و بدل می شوند , امنیت بالایی را در هنگام  اتصال به دنیای اینترنت برای شما فراهم میکند . از دیگر قابلیت های این آنتی ویروس بروزرسانی خودکار و مرتب میباشد . دانلود سنتر اکستار آخرین نسخه این آنتی ویروس قدرتمند را به همراه سریال های آن و  کلیدهای License اختصاصی سایت اکستاربرای شما با لینک مستقیم قرار داده است . 

ویژگی های کلیدی آنتی ویروس قدرتمند 
avast Antivirus Professional 5.0.377 Final :

- بهره گیری از هسته ای قدرتمند و کاملترین بانک اطلاعاتی برای شناسایی ویروس ها
- بررسی و اسکن هرگونه فایل و عملکرد در صفحات وب 
- نظارت مستمر بر روی فایل های سیستم
- بروز رسانی خودکار نرم افزار 
- نظارت بر عملکرد شبکه های کوچک 
- پشتیبانی از پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4/NNTP
- پشتیبانی از زبان های مختلف 
- قابل اجرا بر روی  نسخه های 32 و 64 بیت
- محیطی ساده برای کاربران 
- و ...
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 
شرکت Symantec هر سال ورژن جدیدی از نرم افزار امنیتی قدرتمند خود را با نام Norton Internet Security به کاربران خود عرضه میکند , این نرم افزار که جز قوی ترین ابزار های امنیتی میباشد , بسیار از مشکلات و نیاز های امنیتی کاربران اینترنت را بر طرف مینماید . نرم افزار های موجود در این بسته امنیتی عبارتند از : 

Norton Internet Security : جدیدترین ورژن یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های آنتی ویروسدنیا که با استفاده از دیتابیس قدرتمند خود در شناسایی انواع ویروس، از رایانه شما در مقابل هرگونه ویروس و تروجان و کرم محافظت میکند . 
Norton™ Personal Firewall : فایروال قدرتمند نورتون که از سیستم شما در برابر تهدید ها و نفوذ ها محافظت کرده و به بررسی و کنترل نرم افزار هایی که به اینترنت وصل میشوند , میپردازد ..
Norton™ Privacy Control : این ابزار با مخفی نگاه داشتن سیستم شما از دید هکرها امنیت شما را بالا برده و همچنین از اطلاعات مهم شما در برابر دزدی های اینترنتی محافظت میکند . همچنین رد پاهای فعالیت های شما را مدیریت کرده و در صورت نیاز نابود میکند .
Norton AntiSpam™ : آنتی اسپم قوی Norton که با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند خود , از ورود بسیاری از هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی به ایمیل شما جلوگیری میکند . 
Norton™ Parental Control : نرم افزار مدیریت والدین که با استفاده از آن میتوان از ورود به انواع سایت ها و استفاده از بعضی نرم افزار ها جلوگیری کرد و محدودیت های مختلف را برای دسترسی افراد به سیستم ایجاد کرد . 


ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند Norton Internet Security 2010.17.1.0.19 :

- استفاده آسان و راحت از نرم افزار و تنظیمات آن
- تصمیم گیری خودکار و هوشمندانه نرم افزار و کاهش پیغام ها و اخطار های مختلف
- حفاظت قوی تر در شبکه های رایانه ای و کنترل آسان تر ارتباط دیگر رایانه های شبکه با سیستم
- نگهداری پیغام ها و اخطار های صادر شده توسط نرم افزار برای بررسی در آینده
- پشتیبانی از IPV6
- بهبود استفاده نرم افزار در مدیریت شبکه , زمان راه اندازی , مقدار حافظه استفاده شده و کارایی بهتر برای کاربر
- پشتیبانی از ویندوز های 64 بیتی
- قابل استفاده در ویندوز ویستا و سون 7



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
حتما برای شما نیز پیش آمده که یک حافظه خارجی از طریق USB به سیستم شما متصل شده باشد . در اینجور مواقع نگرانی از بابت ویروسی بودن آن حافظه و عدم تشخیص ویروسها توسط نرم افزار هایآنتی ویروس و امنیتی سیستم وجود دارد . این خطر برای شبکه های رایانه ای که اتصال های USB به آنها زیاد است بیشتر میباشد . در این نوع اتصال ویروسها به راحتی میتوانند وارد سیستم شده و باعث مختل شدن کار سیستم شما و یا حتی شبکه های بزرگ رایانه شوند . به همین دلیل نیاز به یک نرم افزار امنیتی برای اتصالات USB احساس میشود . 

 

محافظت از سیستم در مقابل حافظه های خارجی با USB Disk Security 5.3.0.20
 
USB Disk Security 5.3.0.20 نرم افزاری قدرتمند جهت جلوگیری از وارد شدن هرگونه ویروس از طریق حافظه های USB است که به جرات میتوان گفت برترین آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی جهت یافتن و حذف ویروس ها از این حافظه ها میباشد . با استفاده از این نرم افزار با اطمینان کامل میتوانید نسبت به اتصال حافظه های USB به سیستم خود اقدام کرده بدون اینکه هیچ خطری سیستم شما را تهدید کند . 
USB Disk Security 5.3.0.20 یک آنتی ویروس قدرتمند برای حافظه های خارجی همچون USB , فلش , کول دیسک و ... میباشد که با نظارت کامل بر آنها به سرعت شما را از وجود هرگونه آنتی ویروس در این حافظه ها مطلع ساخته و نسبت به از بین بردن آنها اقدام میکند . 
از ویژگی ها برتر این نرم افزار میتوان به داشتن محیط ساده و کاربرد پسند , بررسی و نظارت همیشگی بر اتصال ها خارجی , شناسایی سریع هرگونه ویروس در حافظه های خارجی و از بین بردن آنها , عدم نیاز به آپدیت , قرنطینه تمام اشیا نا امن و جلوگیری از ورود آنها به سیستم , مدیریت و در صورت نیاز قطع ارتباط های خارجی سیستم , مدیریت دیسک و از بین بردن فایلهای زائد و بیهوده , تحلیل  و بررسی حافظه های USB و ... اشاره کرد . 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
AVG AntiVirus Plus Firewall نام جدیدترین ورژن یکی از برترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیا میباشد که به تازگی توسط شرکت نرم افزاری Grisoft ارائه شده است . این آنتی ویروس برتر که از موتور جستجوی بسیار قدرتمندی جهت یافتن ویروس ها بهره میبرد , به سرعت و بدون کاهش سرعت , سیستم شما را مورد بازیابی قرار داده و هرگونه ویروس و فایل های آلوده را به سرعت شناسایی و از بین خواهد برد . بخش محافظت دائمی این آنتی ویروس قدرتمند که RealTime نام دارد مقدار کمی از حافظه رم سیستم شما را اشغال کرده و به این ترتیب از افت محسوس سرعت سیستم شما جلوگیری میکند .

 

 

از دیگر بخش های این آنتی ویروس برتر میتوان به بخشهایی همچون AVG Email Scanner , Resident Shield Virus Vault , AVG Control Center ,Testing Interface , Scheduler, Update Manager,Alert manager اشاره کرد که هرکدام از این بخشها وظیفه مخصوصی در رابطه مبارزه با ویروس ها دارند و به این ترتیب از ورود و ایجاد هرگونه ویروس به سیستم شما جلوگیری کرده و امنیت منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد . یکی دیگر از ویژگی های برتر این نرم افزار قابلیت بروز رسانی آن است . نرم افزار بصورت روزانه و توسط اینترنت به سرور اصلی خود متصل شده و و بصورت خودکار خود را بروزرسانی میکند تا از وجود ویروسهای جدید اطلاع پیدا کند . این آنتی ویروس قدرتمند که با سیستم عامل های Windows 2000, Windows XP/x64 Edition, Vista/x64 Edition, Windows 7/x64 Edition سازگاری دارد ,  تمام امکانات لازم برای برقراری یک امنیت عالی و قدرتمند در سیستم شما را داشته و بی شک گزینه ای خوب و عالی برای آنتی ویروس سیستم شما بشمار میرود . جدیدترین نسخه این نرم افزار را که با نام AVG AntiVirus Plus Firewall 9.0.790 عرضه شده میتوانید با لینک مستقیم از دانلود سنتر اکستار دریافت نمایید . 

قابلیت های کلیدی آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Plus Firewall 9.0.790 :
- توانایی محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی 
- شناسایی سریع هرگونه ویروس و حذف آن قبل از گسترش ویروس
- جلوگیری از نفوذ برنامه های جاسوسی
- مدیریت و نظارت بر بخش های مختلف سیستم
- بررسی ایمیل های کاربران
- جلوگیری از ورود هرزنامه ها و دزدی های اینترنتی
- آپدیت قدرتمند بصورت روزانه
- عدم کاهش سرعت سیستم بصورت محسوس
- برقراری امنیت بالا در سیستم 
- و ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
امنیت قدرتمند و پایدار در اینترنت با AVG Internet Security v9.0.790
در مطلب قبلی جدیدترین ورژن آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Plus Firewall 9.0.790 را برای شما عزیزان جهت دانلود قرار دادیم . و اینک جدیدترین ورژن نرم افزار قدرتمند اینترنت سکیوریتی AVG Internet Security v9.0.790 که به تازگی و همراه با آنتی ویروس جدید AVG توسط کمپانی Grisoft عرضه شده است را خدمت شما عرضه میکنیم . اینترنت سکیوریتی قدرتمند AVG Internet Security v9.0.790 که دارای رتبه بالایی در نظر سنجی کاربران خود است دارای امکانات فراوانی از جمله عدم مصرف زیاد حافظه , جستجو سریع و اسکن قدرتمند , توانایی بروز رسانی بصورت روزانه و ویژگی های برتر دیگری همچون امکان شناسایی طیف وسیعی از انواع ویروس ها , کرم های اینترنتی , نرم افزار های مخرب و انواع خطرات و آلودگی های اینترنتی و غیر اینترنتی میباشد . این نرم افزار به شما کمک میکند امنیت پایدار , کامل و قدرتمندی را در هنگام گشت و گزار در اینترنت داشته و نگرانی از بابت ورود هرگونه کرم  , نرم افزار جاسوسی , آلودگی های اینترنتی و خطرات دیگر نداشته باشید . بانک اطلاعاتی قدرتمند این نرم افزار در زمینه مبارزه با  انواع Spyware ها، Adware ها، Trojan ها ، DDL های مخرب ، KeyLogger ها و ... توانسته آنرا به یکی از قوی ترین و مشهور ترین اینترنت سکیوریتیهای دنیا تبدیل کند . 

ویژگی های کلیدی اینترنت سکیوریتی قدرتمند AVG Internet Security v9.0.790 :
- شناسایی قدرتمند ویروس ها
- بانک اطلاعاتی قدرتمند برای شناسایی هرگونه خطرات اینترنتی و غیر اینترنتی
- بررسی , مدیریت و محافظت فایلهای اجرایی سیستم
- عدم کاهش سرعت سیستم بصورت محسوس و زیاد
- فایروال قدرتمند که از عبور هرگونه نرم افزارهای مخرب جلوگیری میکند
- مقابله با اسپم ها 
- جلوگیری از دزدی ها و کلاه برداری های اینترنتی از طریق ایمیل
- برنام ریزی و مدیریت دقیق برای اسکن سیستم
- تامین امنیت کاربران در هنگام کار با پیام رسان های اینترنتی همچون Yahoo, MSN , ICQ و ...
- توانایی بروز رسانی نرم افزار بصورت روزانه و دقیق
- پشتیبانی از ویندوز های جدید و محبوب ویستا و هفت 
- برقراری امنیت کامل و قدرتمند هنگام کار در اینترنت 
- و ...

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

ESET Smart Security 4.2.35.0 جدیدترین نسخه پک امنیتی قدرتمند ESET میباشد که در دو نسخه 32 و 64 بیتی برای شما قرار داده شده است . با استفاده از این مجموعه , امنیتی فوق العاده و منحصر به فرد در برابر تهدیدات اینترنتی برای شما بوجود خواهد آمد . این نرم افزار امنیتی که از بخش هایی مختلفی همچون Firewall,Antispam,Antivirus with Antispyware تشکیل شده ، دارای بانک اطلاعاتی فوق العاده قدرتمندی برای شناسایی هرگونه خطرات اینترنتی و مقابله با آنها میباشد . در هر ثانیه ده ها نرم افزار مخرب جدید بوجود می آید که مجموعه امنیتی ESET Smart Security 4.2.35.0 برای مقابله با آنها بصورت ساعتی و روزانه خود را آپدیت کرده و در برابر این مخرب ها از سیستم شما محافظتی قدرتمند و مثال نزدنی به عمل میاورد . این نرم افزار که دارای افتخارات فراوانی از جمله کسب جایزه ی best buy در سال 2007 میباشد , گزینه ای عالی برای داشتن یک امنیت خوب و قدرتمند در سطح اینترنت و یا خارج از آن است . 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ESET Smart Security 4.2.35.0 - x86/x64 :
- شناسایی هرگونه برنامه مخرب همچون ویروس ها , نرم افزارهای جاسوسی و ...
- اسکن قدرتمند ، بی نظیر و هوشند نرم افزار برای پیدا کردن فایل های مشکوک و خطرناک
- کنترل و محافظت راههای نفوذی مخرب ها همچون : SMTP، POP3، HTTP و All Local و Removable Media
- جلوگیری از اجرا و پخش مخرب ها
- حذف و از بین بردن نرم افزار مخرب فعال در حافظه
- قابلیت حذف آلودگی از فایلهایی که تنها خواندنی هستند همچون فایلهای DLL در حال اجرا
- اجرا اتوماتیک نرم افزار در زمان بالا آمدن ویندوز
- بروزرسانی ساعتی 
- کم حجم بودن فایلهای آپدیت ( مناسب برای سرعت های پایین )
- سازگاری با ویندوزهای جدید و محبوب ویستا و هفت و ...
- و ...
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Avast%21 تامین امنیت کامل سیستم با Avast! Internet Security | Pro Antivirus 5.1.677 + (کلید فعال سازی)

 

امروز دو نرم افزار امنیتی معروف و محبوب Avast! Internet Security | Antivirus را در سیب دانلودبرای دانلود قرار داده ایم.

با استفاده از آنتی ویروس این بسته ، می توانید تمام راه های ورود و فعالیت ویروس را به عهده این آنتی ویروس بگذارید .از جمله ی راههایی که ویروس قادر است به رایانه ی شما وارد گردد می توان به USB ها ، دیسک ها ، ایمیل ها و صفحات وب اشاره کرد که آنتی ویروس Avast! به طور کامل تمام این راههای ورودی را تحت کنترل قرار می دهد و با دیدن کوچکترین فعالیت نامعلوم با بررسی سریع و شناسایی ویروس از طریق بانک اطلاعاتی به روز خود بلافاصله ویروس را از بین برده و از انتشار آن و آلوده کردن رایانه ی شما جلوگیری می نماید.

اینترنت سکیوریتی این بسته ، امنیت کامل شما را در اینترنت تامین می کند.این نرم افزار قدرتمند قادر است تمام راههای نفوذی اینترنت شما ، از جمله راههای آپدیتی و دانلودی را مورد ریز بینی قرار دهد و اگر نرم افزار یا فردی قصد هک کردن شما را داشته باشد به راحتی جلوی آن را بگیرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avast! Internet Security | Antivirus :
– آنتی ویروس قدرتمند نرم افزار
– سرعت بالا در اسکن 
– اسکن مداوم سیستم
– به روز رسانی های سریع 
– حالت Game Mode برای سرعت بیشتر نرم افزار
– اسکن برای جاسوس افزارها
– دیوار آتش قدرتمند نرم افزار
– امنیت بالا در شبکه ها و همچنین شبکه های P2P
– واسط کاربری جذاب نرم افزار در نسخه جدید
– سهولت در استفاده از نرم افزار 
– حالت گرافیکی و چارت مانند برای فایل های مخرب
– اسکن ایمیل ها برای اسپم ها
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
امروزه با گسترش علوم رایانه ای و در مقابل آن پیشرفت ویروس ها و بدافزارها وجود یک نرم افزارامنیتی قدرتمند و کامل برای هر سیستم رایانه ای امری ضروری تلقی میشود . روزانه ده ها ویروس با ساختاری جدید و تازه وارد دنیای رایانه میشوند که بعضی از آنها بسیار خطرناک بوده و امنیت رایانه ما را به خظر میندازند . در مقابل این بدافزارها نرم افزارهای امنیتی فراوانی نیز وجود دارند که با گسترش اطلاعات دیتابیس نرم افزارهای خود تا  حدود زیادی در مقابل این ویروس ها و بدافزارها مقابله میکنند . به همین جهت امروز  جدیدترین ورژن یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برای شما آماده نموده ایم که امنیتی مثال نزدنی را برای سیستم شما به ارمغان میاورد . 
دانلود جدیدترین ورژن آنتی ویروس نود 32  ESET NOD32 Antivirus 4.2.42.0 32 & 64bit

ESET NOD32 Antivirus 4.2.42.0 نام جدیدترین نسخه نرم افزار امنیتی قدرتمند شرکت Eset میباشد که به تازگی عرضه شده است . این نرم افزار از ورود عوامل مخرب به سیستم جلوگیری کرده و در صورت مشاهده اینگونه موارد اقدام به حذف آنها مینماید . این آنتی ویروس که در نظر سنجی ها رتبه بالایی را کسب کرده و جز 5 آنتی ویروس برتر دنیا میباشد ، پس از نصب بر روی سیستم شما آنرا مورد بررسی و اسکن قرار داده و در صورت مشاهده  ویروس ، تروجان و یا دیگر عوامل مخرب سریعا آنها را حذف مینماید . از قابلیت های این نرم افزار میتوان به بررسی و اسکن حافظه های خارجی که به سیستم متصل میشوند همچون USB ها و یا فلش مموری ها ، اسکن خودکار ، استفاده مناسب و بهینه از رم و حافظه دستگاه ، عدم کاهش سرعت سیستم ، محیط کاربری دلپسند و آسان و ... اشاره کرد . یکی از ویژگی های برتر و عالی این نرم افزار توانایی بروزرسانی آن است که بصورت خودکار هنگام اتصال به اینترنت بانک اطلاعاتی خود را بروزرسانی میکند . جهت بروزرسانی این نرم افزارمیبایست یوزر و پسورد مورد نیاز را از سایتهای ارائه دهنده آنها دریافت کرده و وارد کنید . 
این یوزر و پسوردها کلید اتصال نرم افزار به سرور اصلی خود میباشد و اعتبار آنها بین 3 تا 5 روز است و بعد از آن میبایست برای آپدیت دوباره به سایتهای ارائه دهنده یوزر و پسورد بروزرسانی نرم افزار مراجعه کنید . برای راحتی کار شما عزیزان نرم افزاری را مخصوص این امر در کنار آنتی ویروس نود 32 قرار داده است که با استفاده از آن میتوانید 10 سایت ارائه دهنده Username و Password بروزرسانی نود 32 را شناخته و یوزر پسورد مورد نیاز خود را از آنها دریافت نمایید . 

قابلیت های کلیدی آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 4.2.42.0 32 & 64bit  :

- محافظت از سیستم در مقابل ویروس ها ، تروجان ها ، دیگر عوامل مخرب
- برقراری امنیت کامل در سیستم
- حذف خودکار عوامل مخرب در صورت رویت آنها
- عدم کاهش سرعت سیستم 
- جلوگیری از ورود ویروسهای اینترنتی
- اسکن حافظه های خارجی همچون فلش مموری ها
- توانایی بروزرسانی خودکار نرم افزار
- استفاده بهینه از رم و cpu سیستم
- قرنطینه فایلهای مشکوک
- محیط کاربری آسان و دلپذیر
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
امنیت کامل سیستم با نرم افزارهای Avast 5.0.542 Pro Antivirus & Internet Security
 
avast یکی از برترین و قدرتمند ترین شرکت های ساخت نرم افزارهای امنیتی است که چند سالیست توانسته محبوبیت خاصی را در بین کاربران پیدا کند . نرم افزارهای این شرکت که تا کنون ابزارهای امنیتی زیادی را عرضه کرده به جرات جز برترین ابزارهای امنیتی دنیا میباشد که وجود آنها برای هر سیستمی لازم است . از جمله نرم افزارهای امنیتی این شرکت میتوان به آنتی ویروس آن اشاره کرد که با بالاترین قدرت امنیت رایانه شما را در برابر تهاجم ویروس ها و بد افزارها تامین میکند . یکی دیگر از محصولات این شرکت ، اینترنت سکیوریتی آن است . با توجه به وجود خطرات مختلف برای کاربران اینترنت و وب گردان ، وجود یک اینترنت سکیوریتی برای این کاربران الزامیست . اینترنت سکیوریتی شرکت avast دارای دیتابیس قدرتمند و کاملی برای مقابله با این خطرات است و میتواند یک وب گردی آرام و بی خطر را به شما هدیه کند . جدید ترین ورژن این دو نرم افزار یعنی avast Pro Antivirus 5.0.542 و avast Internet Security 5.0.542  جدید بوده و بتازگی عرضه شده است .
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

PC%20Tools%20Spyware%20Doctor%20with%20AntiVirus نرم افزار امنیتی PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.623

 

PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.608 مجموعه کاملی از ابزارها برای امنیت شما در اینترنت است که از شما در این محیط با ادغام تمام این ابزارها با یکدیگر محافظت مینماید. PC Tools با دلیل یکی کردن ابزار آنتی ویروس ، ضد جاسوسی ، ضد اسپم و فایروال در قالب یک محصول تا کنون برنده جوایز بین المللی متعددی گردیده و یک ابزار کار آمد را به شما معرفی میکند. شما میتوانید این مجموعه را هم اکنون از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.608:

 

- شناسایی و حذف انواع اسپای ، ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، کی لاگرها و تهدیدات اینترنتی

- به روز رسانی مرتب برای حفاظت در مقابل آخرین تهدیدات شناخته شده

- حفاظت از هکرها ، مزاحمان و سایر نرم افزارهای غیر مجاز و حملات شبکه

- فیلتر کردن اسپم برای محافظت در برابر ایمیل ناخواسته

- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات