امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

screen shot 600 رايت آسان فايل هاي تصويري به DVD با 3herosoft AVI to DVD Burner v3.7.0

 

۳herosoft AVI to DVD Burner نرم افزاری قدرتمند برای ساخت دی وی دی است که به شما این امکان را میدهد به راحتی فایل های خود را به دی وی دی تبدیل کرده و نگه دارید . این برنامه رایت فرمت های از قبیل AVI, MPEG, DivX, DAT, VOB را به انواع مختلف دی وی دی مانند DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-5 and DVD-9 میدهد. به غیر از رایت دی وی دی شما میتوانید فرمت های MPEG, DivX, DAT, VOB, AVI به دی وی دی و یا ایمج تبدیل کنید . همچنین با منو ساز هوشمند این برنامه میتوانید منوهای بسیار زیبا و جذاب برای دی وی دی  های خود طراحی کرده و دی وی دی های شخصی خود را زیبا تر کنید

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Xilisoft ISO Burner نرم افزاری است که به کمک آن می توان تنها با چند کلیک فایل ISO خود را با تنظیمات دلخواه بر روی CD و DVD کپی کنید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار، Image گرفتن از تعدادی فایل یا CD از فرمت ISO می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft ISO Burner :

- قادر به رایت بر روی CD و DVD+-R/RW و DVD+R DL
– توانایی رایت فرمت هایی مانند BIN/CUE و IMG و MDF و NRG و CDI و B5i و B6i و DMG
– تنظیماتی مانند پاک کردن (Erasing) سی دی های Rewritable
– انتخاب سرعت رایت و چک کردن اطلاعات رایت شده بر روی سی دی
– اجرا کردن دستورات از پیش تعیین شده پس از رایت فایل ISO
– سرعت بالا برای رایت فایل ISO

- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Face%20Off%20Max تعویض چهره و بدن با Face Off Max 3.2.0.8

 

تا به حال عکس هایی دیده اید که سر یکی از دوستانتان بر روی بدن یک ورزشکار یا … باشد؟ شما هم با استفاده از نرم افزار قدرتمند Face Off Max میتوانید سر خود با یک عکس دیگر تلفیق داده و آن را مونتاژ نمایید. این نرم افزار دارای تصاویر آماده میباشد و تنها با انجام چند مرحله ی آسان بدون هیچ دانشی از فتوشاپ و گرافیک ، عکس خود را با گرافیک بالا مونتاژ کنید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

TTPod Extreme v.3.71 www.sibdownload.com  نسخه جدید نرم افزار رایگان پخش موزیک TTPod Extreme v3.71

 

یکی از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای پخش موزیک برای گوشیهای سری ۶۰ ویرایش ۵ نرم افزار TTPOD میباشد که به تازگی نسخه جدید از آن منتشر شده است.با استفاده از TTPOD شما میتوانید موزیک مورد نظر خود را با افکت مناسب و قابل قبولی پخش کرده و لذت ببرید،همچنین این نرم افزار قابلیت تنظیم زمان خاموشی یا خواب و تنظیم زنگ بیداری را نیز دارد.

تغییرات نسخه جدید:

-آیکونهای جدید

-طرح جدید نرم افزار

-۳D visualizations

-همراه با ۶۰ تم جدید و زیبا برای این پلیر قدرتمند

و…



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

arthur 3 Arthur 3: The War of the Two Worlds

 

Maltazard شیطان بدجنس! قدش به ۷ فوت رسیده و در حال تحول در میان انسانهاست. او به هرجا که میرود باعث وحشت همه میشود هدف او مشخص است: ساخت یک ارتش و حکومت بر کل  جهان. در همین حال آرتور هنوز یک Minimoy است و بنابراین نمیتواند با او به مبارزه بپردازد و او را شکست دهد.با کمک Selenia و Betameche او نقشه ای کشید تا به اندازه اصلی خود برگردد اما برای اجرای این نقشه . . . .


فرمت: Matroska MKV
ژانر:  Adventure | Family | Fantasy
حجم فایل:  ۳۷۵ مگابایت
تعداد سی دی:  ۱
رزولیشن:  ۷۲۰*۳۰۴
فریم ریت:  ۲۵ fps
زبان: Eng
زیرنویس : . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

smell scanner نرم افزار جذاب تشخیص بو با فرمت جاوا Smell Scanner v1.2.5

 

smell scanner نرم افزاری جذاب و سرگرم کننده برای گوشی موبایل شما است که میتواند لحظات خوشی را برای شما فراهم کند.شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید دوستان خود را قدری سر کار بگذارید! و خنده را بر لب خود و اطرافیانتان بنشانید.نرم افزار قابل اجرا بروی گوشیهای نوکیا,سونی اریکسون و تقریبا تمامی انواع گوشیهای موبایل میباشد.

دانلود در ادامه مطلب…



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

3D superball بازی جذاب و هیجانی با فرمت جاوا برای تمام گوشیها 3D super ball

 

بازی سه بعدی و سرگرم کننده و کم حجم super ball در فرمت جاوا و قابل اجرا بروی انواع گوشیهای موبایل میباشد.هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را  دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب…



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Untitled 12 بازی زیبا و جذاب با فرمت جاوا برای تمام گوشیها با رزولوشن بالا Pac Man Party

 

pac man party نام بازی زیبا و باکیفیتی است که در فرمت جاوا منتشر شده و قابل اجرا بروی انواع گوشیهای موبایل با رزولوشن بالا (nokia ۵۸۰۰ , sony ericsson satio , …) میباشد.هم اکنون میتوانید این بازی جدید را از  دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب…



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

slide unlock آنلاک کردن گوشی با نرم افزار SPB Slide Unlock

 

با نرم افزار SPB Slide Unlock گوشی خود را به روشی که دوست دارید آنلاک کنید . این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های s60v5/^3 می باشد . این برنامه با پکیج کاملی از اسکین های آن برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده .

توجه : برنامه نیاز به ساین دارد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Palringo v2 5 4 www.sibdownload.com  همه سرویسهای چت در یک مسنجر
Palringo v2.5.4

نرم افزار Palringo یکی از جدیدترین نرم افزار های موجود در زمینه مدیریت بر اکانتهای چت میباشد.این نرم افزار با ظاهری ساده و استفاده بسیار آسان به کاربران این امکان را میدهد تا بجای استفاده از نرم افزارهای حجیم و اشغال فضای حافظه رایانه،با کمترین میزان حافظه مورد مصرف به تمامی سرویسهای معروف چت دنیا دسترسی داشته باشند.همچنین Palringo از زبان فارسی نیز پشتیبانی کامل به عمل آورده و نیز سرویسهای چت مانند:  msn , yahoo , aim , icq , jabber , gtalk , gadu gadu را در خود جای داده است.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 142 143 144 145 146 ... 152 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات