امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Avant%20Browser لذت وبگردی با مرورگر قدرتمند Avant Browser 2010 Build 126

 

Avant Browser یکی دیگر از مرورگر های جدید و البته عمل کننده بر پایه Internet Explorer می باشد.از قابلیت های مهم و کاربردی این مرورگر می توان به قابلیت نشان دادن چندین پنجره در یک پنجره یا Tab ، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتیه مزاحم ، پشتیبانی از انواع فایل های فلش رایج در محیط اینترنت ، پشتیبانی از ۴۱ زبان مختلف رایج و… اشاره کرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avant Browser :

- سریع بودن مرورگر و استفاده ی کم از CPU
-نفوذ ناپذیر بودن حافظه ی مرورگر برای افراد دیگر
– دارای قابلیت Private Browsing
– دارای قابلیت RSS Reader و تنظیم دستی برای آگاه شدن از وجود RSS جدید
– دارا بودن Multi-Document Interface
– دارا بودن Skin Maker اختصاصی
– پشتیبانی از ۴۱ زبان دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
– سازگار بودن با نسخه های مختلف ویندوز

و …

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

SRWare%20Iron جایگزینی مناسب برای مرورگر گوگل کروم به نام SRWare Iron 8.0.555.0 Final Portable

 

SRWare Iron نام مرورگر جدیدی می باشد که می توان از آن به عنوان بهترین جایگزین مرورگر معروف Google Chrome نام برد.نکته مثبت و منحصر به فرد این مرورگر نسبت به مرورگر گوگل کروم این است که این مرورگر نقاط بحرانی گوگل کروم را نداشته ، بنابراین شما می توانید از آن و امکانات ابتکاری آن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی تان در اینترنت استفاده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Mozilla%20Firefox مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 3.6.13 Final + 4.0 Beta 8

 

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن ، مطرح ، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد. همچنین می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و در پوشه ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهری و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها ، کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه و همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox :

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
– دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
– امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
– جلوگیری از خطرات احتمالی Spyware ها و سارقان اینترنتی
– جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد
– محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
– زیبایی در طراحی
– دارای پوسته های مختلف
– قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Maxthon لذت وب گردی با مرورگر Maxthon 3.0.19.3000

 

Maxthon مرورگری است که بر مبنای موتور اجرایی مرورگر معروف مایکروسافت یعنی ، اینترنت اکسپلورر ساخته شده است ، به گونه ای که نام قبلی آن MyIE2 نام داشت و شباهت وجود حروف IE که نام انحصاری اینترنت اکسپلورر می باشد گواهی براین مطلب می باشد. Maxthon ، مرورگر وبی قدرتمند می باشد که محیط کاربری آن دارای قابلیتهای دلخواه سازی فراوان می باشد. این مرورگر با استفاده از ویژگی مرور سربرگی خود این امکان را به شما می دهد تا بتوانید چندین صفحه مختلف وب را تنها با استفاده از یک پنچره مرورگر مرور نمایید. همچنین این نرم افزار از منابع سیستمی بسیار کمی برای کار کردن استفاده می نماید. این مرورگر دارای محیطی کاملا یکپارچه و دلخواه می باشد که از پوسته های متعدد مانند پوسته پیش فرض، Turbo Qute , Mozilla_2 , Safari , TCPort , X_Phoenity ، پلاگینهای مختلف مانند AI Roboform , FlashSave , ViewSource , EnableRightClick , Up a Directory , Weather و نیز افزونه های اینترنت اکسپلورر و تولبارهای ویژه مانند تولبار گوگل و یاهو پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سرعت بالای آن در باز نمودن صفحات با استفاده از ابزارهای شتابدهنده هوشمند مرور وبسایت ، خبرخوان ، بوک مارک نمودن ، قابلیت کشیدن و رها کردن ، بلاک نمودن منوهای تبلیغاتی ، ارائه سرویسهای مورد علاقه آنلاین ، عکس گرفتن از صفحه و غیره اشاره نمود.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

medal بازی زیبای مدال افتخار EA Mobile Medal Of Honor 2011 v4.9.3

 

ورژن جدید و فوق العاده زیبای بازی Medal Of Honor برای گوشی های s60v5 ( سیمبیان سری ۵ ) هم اکنون  آماده دریافت می باشد . برخی از ویژگی های این بازی زیبا :

- وجود ۵ نوع دشمن در مبارزه زمینی

- فرماندهی ۴ نوع مختلف از تجهیزات جنگی

- وجود سلاح های متفاوت

- گیم پلی زیبا



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

burn بازی زیبای Burnout برای گوشی های s60V3

 

بازی زیبای Burnout برای گوشی های s60v3 ( سیمبیان سری ۳ )  یکی از بهترین بازی های رالی ماشین می باشد که هم اکنون آماده دریافت است .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

fatalforce www.sibdownload.com  بازی هیجانی موبایل با فرمت جاوا Fatal Force

بازی زیبای fatal force یک بازی هیجانی و خاطره انگیز در سبک اکشن برای گوشیهای موبایل میباشد.این بازی همچنین قابلیت بازی دونفره از طریق بلوتوث را دارد و میتواند شما و دوستانتان را چندین ساعت به خود مشغول سازد.این بازی در فرمت جاوا و قابل اجرا برروی انواع گوشیهای موبایل میباشد.

دانلود در ادامه مطلب…



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Terror Attack بازي بسیار زیبا و جذاب Terror Attack به صورت جاوا

 

بازی بسیار زیبای Terror Attack به سبک بازی های تک تیر اندازی یا به اصطلاح (اسنایپر) میباشد که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند .

از این بازی زیبا لذت ببرید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

bowling بازی بولینگ برای گوشی های سیمبیان سری 5 / Lets Go Bowling For s60v5

 

شرکت gameloft که یکی از بهترین تولید کنندگان بازی های تلفن همراه است به تازگی بازی Lets Go Bowling را منتشر کرده که نسخه s60v5 (سیمبیان سری ۵ ) این بازی زیبا آماده دریافت است .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

fruit بازی زیبای Fruit Ninja برای گوشی های آندروید

 

بازی زیبای Fruit Ninja با گرافیک دیدنی و گیم پلی جذاب برای گوشی های آندروید تهیه شده  را به همه دارندگان گوشی های آندروید تقدیم می کند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 139 140 141 142 143 ... 152 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات