امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Crazy Hamster

بازی Crazy Hamster بسیار ساده با گیم پلی بسیار معتاد کننده می باشد.  دارای انیمیشن ها و افکت های صوتی بسیار جذاب می باشد که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. در هر مرحله دارای دنیاهای مختلف بوده و دارا ابزار مختلف و قابل انتخاب است. در نسخه ی جدید قابلیت انتقال بازی به کارت SD نیز وجود دارد. همچنین این بازی به صورت رایگان آپدیت شده و مراحل جدیدی به آن اضافه می شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

PhotoVault

نیازمندی ها : آندرویید ۱٫۵ – ۲٫۳

PhotoVault به شما کمک می کند که یک عکس را پشت دیوار محافظت شده از رمز عبور قرار داده و آنرا از دید مردم و برنامه های مختلف موجود در موبایلتان مخفی نگه دارید. این برنامه همچنین تعداد زیادی امکانات دیگر در اختیار شما قرار می دهد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Chalk Ball

بازی Chalk Ball 1.1
نیازمندی ها : آندرویید  ۱٫۶ و بالاتر

یه بازی توپی با ایده ای نو. از انگشتتان برای کشیدن با گچ استفاده کنید

اما مراقب باشید!  اون برای همیشه باقی نمی مونه. کاری کنید که توپتان به بقیه ضربه بزند تا گچ را دوباره بسازید و نگذارید تمام شود. آسان یاد می گیردش اما به سختی در آن پیشرفته خواهید شد!

این بازی ۲ روش مختلف اجرا دارد ، حادثه ای و دیگری مبارزه برای بقا .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

camera-advance v1.9.2

امکانات :
- زمان سنج
- عکس برداری پشت سر هم
- کاهش نویز با گرفتن عکس چند لایه ای
- حالت عکس برداری پانوراما که زاویه ی دید بسیار وسیعی را توسط ۳ عکس ایجاد می کند.
- بزرگنمایی (فقط بر روی دستگاه هایی که پشتیبانی می کنند)
- تصحیح نوردهی (فقط بر روی دستگاه هایی که پشتیبانی می کنند)
-هیستوگرام دوربین به صورت همزمان (زنده)
- دستیار دوربین روی صفحه ی نمایش برای گرفتن بهترین عکس (شبکه و مارپیچ فیبوناچی)
- رابط کاربری مناسب
- استفاده از دکمه های تغییر صدا برای بزرگنمایی یا گرفتن عکس
- تشخیص مقدار بایق مانده از عکس همزمان روی تصویر

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Super-Clock-Live-Wallpaper-Pro-v1.0

Super Clock Live Wallpaper Pro نام یک وال پیپر زنده برای نمایش ساعت بر روی صفحه نمایش اندروید می باشد . با نصب این نرم افزار می توانید زمان را با نمایی زیبا و البته در اندازه ای بزرگ بر روی گوشی اندرویدی خود مشاهده کنید . از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن می توان به قابلیت جا به جایی ساعت ، تغییر رنگ فونت ، تغییر رنگ پشت زمینه ، تنظیم سایه ، نمایش وضعیت باطری و … اشاره نمود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Dead-Rider-v1.6.5

موتور سواری روی موانع یکی از رشته های خطیر ورزشی ولی زیبا و هیجان انگیز است که نفس ها را در سینه حبس می کند . اگر می خواهید شما هم همان حسی که راننده موتور هنگام رسیدن به موانع دشوار و سخت گذر دارد ، داشته باشید کافیست بازی بسیار جذاب Dead Rider را بر روی اندروید خود نصب کنید . این بازی که تا کنون برای سیستم عامل های مختلف موبایل از جمله سیمبین و جاوا طراحی شده است جزء پر طرفدارترین بازی ها به شمار می رود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Evernote-v3.0

Evernote یک اپلیکیشن مفید و البته رایگان برای اندروید می باشد که در ثبت یادداشت ها و وقایع مهم روزانه شما را یاری خواهد نمود . با نصب این نرم افزار قدرتمند بر روی اندروید خود نه تنها می توانید به نوشتن نکات مهم خود در محیطی زیبا مشغول شوید بلکه امکان تهیه عکس و ضبط صدا برای ضمیمه کردن به هر Note نیز امکان پذیر خواهد بود . سازماندهی یادداشت ها به وسیله برچسب ( Tag ) ، انتقال آسان نوت ها بین کامپیوتر و دستگاه اندرویدی ، جست و جوی قدرتمند درون نوشته ها و ارسال از طریق ایمیل از جمله قابلیت های Evernote می باشد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

TapeMachine-v1.9.5

TapeMachine نام یک اپلیکیشن کاربردی برای ضبط صدا با بالاترین کیفیت ممکن و نیز ویرایشگری حرفه ای برای ادیت کردن فایلهای ضبط شده . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید فرکانس های صوتی ضبط شده را به صورت طیف موجی قابل بزرگنمای / کوچکنمایی مشاهده کنید . علاوه بر این تبدیل و ضبط فایلهای صوتی بین فرمت های WAV, AIFF, OGG, FLAC از دیگر امکانات TapeMachine به حساب می آیند .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Blue-Skies-Donation-Wallpaper-v1.4

Blue Skies Donation Wallpaper نام یک وال پیپر لایو برای اندروید می باشد که آسمان و ابرهایش را به صفحه تمایش اندروید شما می آورد . با این وال پیپر سه بعدی بسیار زیبا که از تنظیمات جالبی نظیر تنظیم سرعت باد برای تکان دادن ابرها ، نور پردازی و خورشید و ماه برخوردار است می تواند صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را دگرگون سازید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

MYFC-Manager-v1.2

MYFC Manager یک بازی هیجان انگیز و مدیریتی است که در آن می بایست تیم فوتبالی را که به عنوان سرمربی آن برگزیده شده اید با انجام تغییرات استراتژیک و چینش هایی متناسب به پیروزی در مسابقات برسانید . این بازی که یک شبیه سازی کامل از برنامه سرمربی های فوتبال است به شما امکان ترانسفر کردن بازیکنان ، شرکت در مسابقات مختلف نظیر لیگ و جام های حذفی و … را می دهد .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 152 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات