امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

کلاه سرآشپز را بر سر گذاشته و مشغول پخت عذا شوید !
همین امروز رستوران خود را افتتاح کرده و به دنبال تهیه مواد اولیه و دستور پخت غذا بروید .

Cafeteria Nipponica بازی زیبایی است  که بر خلاف گرافیک نه چندان بالای خود از گیم پلی خوبی برخوردار بوده و افرادی که علاقه مند به بازی های مدیریتی هستند ، حتما معتاد این بازی خواهند شد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به دنیای Dungeon Village جایی که می توانید در آن  یک دهکده کوچک را به شهری بزرگ و پر از ماجرا تبدیل کنید ، خوش آمدید . این وظیفه شماست که با مدیریت درست ، شرایط زندگی را برای مردمانتان بهتر کرده تا روز به روز بر جمعیت آنها افزوده شود . از خطر هیولاها غافل نشوید چرا که آنها با دستبرد زدن به اهالی شهر سرمایه های مردم را به غارت خواهند برد . بهترین کار ساخت سیاه چاله هایی است که بتوانید آنها را در آنجا گرفتار کنید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی  Super Jumper v1.2

بپرید ، بپرید و بپرید تا امتیاز بالاتری کسب کنید. برای کنترل این بازی کافیست گوشی خود را به سمت چپ و راست کچ کنید. فنرها ، پک های جل و وسیله های دیگری کا باعث می شوند شما بالاتر بپرید را جمع آوری کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی Need For Speed Shift برای HoneyComb

نیازمندی ها : اندروید ۳٫۰

سرانجام بازی محبوب Need For Speed Shift در اندرویدها ! سریعترین اتومبیل های دنیا را برانید و از امکانات جالب این بازی لذت ببرید. این بازی بهترین بازی اتومبیل رانی در اندروید که تا به حال دیده این خواهد بود. با بیش از ۲۰ نوع ماشین مختلف لحظات هیجان انگیزی را برای شما فراهم می کند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

دیوار آتشین برای مسدود کردن برنامه ها aFirewall blocker v3.0

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

این برنامه دیوار آتشینی قدرتمند مخصوص اندروید می باشد که به شما امکان تغییرات زیادی در مسدود کردن تماس ها یا اس ام اس ها در زمان های مختلف را می دهد. دارای قابلیت مسدود کردن تماس های ناشناخته ، خصوصی ، محدود شده ، و لیست سیاه بوده و همینطور چنین اس ام اس ها یا ام ام اس های را نیز بلاک می کند.  همچنین از دو روش مختلف برای جلوگیری از ارسال Voicemail نیز  بهره می برد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

برنامه ی نمایش تمام صفحه عکس تماس گیرنده در اندروید  Full Screen Caller ID v5.4.4

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵- ۲٫۳

همانطور که از اسم این برنامه مشخص است برای نمایش تمام صفحه ی عکس فرد تماس گیرنده در صفحه گوشی های اندروید می باشد. این نمایش تمام صفحه هم در مورد تماس و هم در مورد اس ام اس کار می کند. عکس های می توانند از کارت SD یا دوربین و یا حتی فیس بوک انتخاب شوند. همچنین دارای قابلیت های نظیر :

بلاک کردن یک تماس / کالر آی دی ویدئویی / پشتیبای از تم های مختلف و همگام سازی عکس هایتان با فیس بوک است .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی Super Medusa v1.4

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بازی بسیار جذاب به صورت رایگان در فروشگاه های اندروید عرضه شده است. با شکستن آجرها ، ماهی های دوست خود را نجات بدهید. بازی بسیار جذاب و ساده ای بوده که قابلیت تغییر رنگ را نیز دارد.شما باید در آن ماهی ها را از بین اجرهایی که آنها را احاطه کرده اند نجات دهید . اما مراقب باشد که کوسه ها بسیار خطرناکند !



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

نرم افزار پاک کننده ی حافظه اندروید  Systerac Memory Cleaner (PRO) v1.2

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفاده ازین نرم افزار می توانید فضای  آزاد بیشتری با پاک کردن فایل های Cache در گوشی خود مهیا کنید . این برنامه قابلیت پاک کردن Cache های نرم افزارها ، تاریخچه ی مرورگرها ، تاریخچه ی تماس ها ، جستجو در جی میل ، جستجوی نقشه ها ، تاریخچه ی اس ام اس ها و Cache تمامی برنامه های نصب شده را دارد.

با یک کلیک تمامی فایل های Cache را پاک کنید.این برنامه همچنین مقدار فایل های Cache گوشی شما را نیز به نمایش می گذارد که این یکی از مشخصه های مفید این برنامه است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

برنامه ی صفحه کلید لمسی اندروید  Thumb Keyboard v4.0

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Thumb Keyboard v4.0 یک صفحه کلید منعطف می باشد که  انقلاب و ابتکاری در طرح بندی تبلت ها و گوشی ها ایجاد کرده است. این طرح بندی، تایپ با انگشت را بسیار ساده تر کرده و استفاده از آن با ترکیب منعطفش بسیار راحت می باشد. علاوه بر اینکه این کیبورد بسیار استاندارد بوده و دارای بسیاری امکانات است که شما در صفحه کلید های معمولی نخواهید یافت.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی  ماجراهای اسباب بازی فروشی TOYSHOP ADVENTURES + BONUS v1.2.5

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ – ۲٫۳

فروشنده ی این مغازه تیله های خود را گم کرده است و شما باید به او در پیدا کردن تیله هایش کمک کنید.این بازی بر پایه ی ماجراجویی بوده  و در طول مراحل مختلف  به اسباب بازی های جالبی برخورد  خواهید کرد. می توانید شخصیت های جدید را آزاد کنید و حتی به مراحل اضافی و قدرت های برتری دست پیدا کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 152 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات