امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Any%20DVD%20Converter%20Professional تبدیل فرمت های تصویری با Any DVD Converter Professional 4.1.8

 

Any DVD Converter نرم افزاری چند منظوره برای ریپ کردن از دیسک های دی وی دی و یا تبدیل انواع ویدئو ها به فرمتهای متنوع میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید دی وی دی ها مختلف را ریپ کرده و میتوانید با ابزاری که این برنامه در اختیار شما میگذارد تنها بخش های مشخصی از ویدئو را ریپ یا تبدیل نمایید فرمت هایی که توسط این نرم افزار تولید میشود میتواند در انواع دستگاه های دیجیتالی مانند: PSP, iPod, iPhone , Apple Tv , Zune , …… نیز پخش نمایید.

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Xilisoft%20Video%20Converter%20Ultimate مبدل قدرتمند فایل های صوتی و تصویری با Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.2.0216

 

Xilisoft Video Converter Ultimate یک مبدل بسیار قدرتمند و حرفه ای و در عین حال با کاربرد آسان است. این نرم افزار کاربر را قادر می سازد به راحتی بر روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشد و بتواند اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل نماید. همچنین سرعت بالا در تبدیل فرمت ها یکی از قابلیت های اصلی این نرم افزار است. سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد. وسعت پشتیبانی فرمت های این نرم افزار بسیار زیاد است و برای بخش ورودی و خروجی آن باید توضیحات جداگانه ای داده شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate:

 

- تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر

– استخراج صدای فیلم و ذخیره آن به صورت فایل صوتی
– استخراج فریم های فرمت های مختلف ویدئویی به صورت عکس
– ویرایش فیلم به صورت برش ، تغییر اندازه ، اضافه کردن جلوه های ویژه ، Watermark کردن و …
– تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر
– چسباندن چند کلیپ فیلم به یکدیگر

- تبدیل عکس به فیلم

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- کاربرد راحت و آسان

- و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Wondershare%20DVD%20Ripper%20Platinum تبدیل فایل های دی وی دی با Wondershare DVD Ripper Platinum 4.4.8

 

Wondershare DVD Ripper Platinum 4.4.8 یکی از بهترین نرم افزار های تبدیل فایل های دی وی دی می باشد. این نرم افزار قادر است فایل های دی وی دی را با کیفیت بالا به اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند MPEG4, AVI, WMV, MP4, MOV, FLV, MPG, MPEG, GP, 3GP2, ASF, VOB, H.264, M4V, MP3, MP4A, AC3, AAC, WMA, HD Video Formats و … تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار قادر به ویرایش و بریدن فرمت های تصویری نیز می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

CoolUtils%20Total%20Audio%20Converter تبدیل فرمت های صوتی با CoolUtils Total Audio Converter 3.0.1.88

 

CoolUtils Total Audio Converter 3.0.1.88 یکی از نرم افزارهای ایده آل در زمینه تبدیل فرمت های مختلف موسیقی به یکدیگر و مدیریت همه جانبه فایل های موسیقی می باشد که به بازار عرضه شده است. به وسیله این نرم افزار شما می توانید آهنگ های خود را به حجم های دلخواه تبدیل کنید. همچنین شما می توانید به تبدیل دیسک های صوتی پر حجم به فرمت های دلخواه و حجم کمتر بپردازید. Total Audio Converter سریعترین و راحت ترین راه برای تبدیل آهنگ ها در هر زمان و مکانی می باشد ، که این ویژگی ها باعث شده این نرم افزار به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تبدیل فایل های موسیقی مطرح گردد. بسیاری از نرم افزار های مبدل از فرمت های نظیر MP3 , WAV , OGG , WMA پشتیبانی می کنند و از سایر فرمت ها پشتیبانی نمی کنند ، اما این نرم افزار تمامی فرمت های صوتی را شناسایی و پشتیبانی می کند. همچنین این برنامه از تگ های ID3 پشتیبانی کرده و می تواند به تبدیل آن ها بپردازد. یکی از دیگر ویژگی های این برنامه سرعت بالا در تبدیل فایل های صوتی می باشد که هیچگاه باعث کندی سرعت سیستم نمی گردد و می توانید به راحتی به تبدیل فایل های موسیقی در دسته ها و گروه های گوناگون بپردازید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Kingdia%20DVD%20Ripper تبدیل فایل های DVD به فرمت های دلخواه با Kingdia DVD Ripper 3.7.9

 

Kingdia DVD Ripper 3.7.9 نرم افزاری است با کاربری بسیار آسان که با استفاده از آن می توانید به تبدیل فیلم های DVD به اکثر فرمت های رایج تصویری اقدام کنید. دیگر قابلیت این نرم افزار توانایی آن در گرفتن نسخه پشتیبان از DVD ها می باشد که توسط این بخش می توانید فایل پشتیبان خود را در یکی از فرمت های AVI ، Divx ، Xivd ، MPG ، ASF ، WMV ذخیره نمایید و از فیلم مورد نظرتان در هر کجا که خواستید لذت ببرید. این نرم افزار با استفاده از موتور سرعتی تبدیل خود می تواند تا ۴ برابر سریع تر از دیگر برنامه ها ، فیلم های شما را تبدیل کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kingdia DVD Ripper 3.7.9:

 

- تبدیل داده های صوتی و صوتی با تضمین سرعت بالا
- کاربری بسیار آسان و انجام کارها تنها با چند کلیک
- تنظیمات خروجی قابل ویرایش ، مناسب برای تمامی کاربران
- تبدیل مستقیم فیلم های DVD به اکثر فرمت های رایج بدون افت کیفیت
- پشتیبانی از تبدیل DVD به avi، divx، xivd
- پشتیبانی از تبدیل DVD به asf ، wmv
- پشتیبانی از تبدیل DVD به سایر فرمت ها
- کوچکتر کردن فایلهای DVD بدون کمترین افت کیفیت در تصویر و صدا
- خاموش کردن خودکار کامپیوتر بعد از عملیات تبدیل
- پشتیبانی از تم های مختلف
- اجازه دادن به شما برای انتخاب زیرنویس و صدای بک گراند
- پروفایل خروجی ویرایش پذیر با قابلیت تبدیل به هر سایز و کیفیت مورد نیاز شما



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Movavi%20Video%20Converter مبدل حرفه ای فایلهای صوتی و تصویری با Movavi Video Converter 10.0.1

 

Movavi Video Converter 10.0.1 نرم افزار مبدل قدرتمند با قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به آسانی بتوانید فایلهای صوتی و تصویری خود را به فرمتهای مختلف تبدیل نمایید. قابلیتهای این نرم افزار شامل مواردی مانند ریپ ویدئو و دی وی دی ، تبدیل ویدئو و صوت ، ذخیره سازی برای آی پاد ، آیفون ، پی اس پی ، و گوشی های همراه ، دانلود ویدئو از یوتیوب ، رایت دی وی دی و … می باشد که می توانید تمامی این قابلیت ها و بسیاری ویزگی های دیگر را بصورت یکجا و تنها با استفاده از یک نرم افزار در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید کیفیت ویدئو های خود را با استقاده از قابلیتهای منحصر بفرد این نرم افزار بهبود ببخشید ، فایل های تبدیل شده را بر روی سی دی و دی وی دی رایت نمایید ، فرمتهای ویدئویی سایتهایی مانند یوتیوب و دیگر سایتهای به اشتراک گذاری را تبدیل نمایید ، میزان کیفیت خروجی و هرگونه تنظیمات فرمت آن را تنها با یک کلیک تعیین کرده و انجام دهید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Movavi Video Converter 10.0.1:

 

- تبدیل انواع فرمتهای ویدئویی شامل فرمت HD ، صوت و دی وی دی های محافظت نشده به هر فرمت
– ریپ ویدئو و دی وی دی ها برای تماشا بر روی هر دستگاه قابل حمل
– تبدیل ویدئو از یوتیوب و دیگر سایتهای به اشتراک گذاری
– قابلیت رایت بر روی سی دی و دی وی دی
– بهبود کیفیت ویدئوی شما با استفاده از ابزارهای منحصر بفرد
– مشخص نمودن میزان کیفیت و تنظیمات خروجی تنها با یک کلیک در مبدل فایلهای ویدئویی
– صرفه جویی در زمان شما با بهره گیری از فناوری با کارایی عالی برای تبدیل فایلهای ویدئویی
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات