امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Faronics%20DeepFreeze%20Standard منجمد سازی کامپیوتر با Faronics DeepFreeze Standard 7.0.020.3172

 

توسط نرم افزار Faronics DeepFreeze Standard 7.0.020.3172 کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید. این نرم افزار قابلیت استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و … را دارا می باشد. مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند. این نرم افزار امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها ، ویروس ها ، جاسوس ها ، کرم ها ، اشکالات نرم افزاری ، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها ، دستکاری تنظیمات سیستم ، تنظیمات نرم افزاری ، تنظیمات شبکه ، تنضیمات سخت افزاری و … را حفظ می کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Faronics DeepFreeze Standard 7.0.020.3172:

 

- رمز کردن تنظیمات Administrator با یک کد سفارشی
– تولید پسورد یک بار مصرف یا یک روز مصرف
– قابلیت غیر فعال کردن اختیاری موس و کیبورد هنگام انجام عملیتهای نگهداری

- تولید فایل نصب از پیش تنظیم شده
– تنظیم درایو های Freeze و Thaw از قبل
– زمان بندی برای ریستارت یا شات دان خودکار کامپیوتر
– تنظیم برای خاموش شدن کامپیوتر بعد از مدت بیکاری
– تنظیم زمان بندی خودکار برای خارج شدن از حالت فریز و انجام Windows Updates یا Update Antivirus Definitions و …
– ایجاد درایو مجازی که میتواند جهت قرار دادن Save ها و فایل ها و برنامه هایی که مایل هستید استفاده شود.
– تنظیم حجم و فایل سیستم درایو مجازی FAT ، FAT32 ، NTFS
– پنهان سازی آیکون Deep Freeze در Tray
– تنظیم از راه دور توسط Console یا Command Line
– مدیریت متمرکز

- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

MathType تایپ فرمول های ریاضی توسط MathType 6.7

 

نرم افزار MathType 6.7 ابزاری قدرتمند برای ویندوز می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی نماد های ریاضی را برای کار در Word ، Tex , Latex , MathML Documents به کار ببرید. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی ، فیزیک و … را تایپ کنید ، اگر در این کار مبتدی باشید حتماً از سختی تایپ کلافه می شوید. MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سریعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند. نماد های بسیار و قالب ها و فونت های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می کند. می توانید به راحتی از نماد های ریاضی موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید. پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید. اگر از یک نماد ریاضی بسیار استفاده می کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد. به راحتی فرمول ها را ویرایش کنید مانند کلمات معمولی آن ها را رنگی کنید و استایل مورد نظر خود را به آن بدهید. این نرم افزار به عنوان پلاگین به راحتی با نرم افزار های Microsoft Word , PowerPoint , Quark XPress documents , Adobe InDesign layouts , Excel spreadsheets , HTML pages و … همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Error%20Repair%20Professional رفع خطاهای ویندوز توسط Error Repair Professional 4.1.5 2010

 

نرم افزار Error Repair Professional 4.1.5 2010 این قابلیت را به شما می دهد که سیستم خود را تعمیر و بتوانید آن را عاری از هرگونه مشکل و خطا بنمایید. این برنامه با چند قدم ساده رجیستری ویندوز شما را اسکن می کند و فایل ها و برنامه هایی که مشکوک بوده و یا اینکه باعث مشکلات هستند را شناسایی می کند. این اسکن با متدی پیشرفته و حرفه ای صورت میگیرد و هیچ لطمه ای به کار اصلی سیستم وارد نمی کند. سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Error Repair Professional 4.1.5 2010:

 

- بررسی ویندوز به صورت خودکار و برطرف سازی مشکلات
– جستجو در میان فایل ها و رجیستری ویندوز برای نابودسازی پیغام های خطای مزاحم
– بررسی قسمت Startup و Run و رفع مشکلات نرم افزارهای این قسمت در صورت بروز اشکال
– بررسی نرم افزارهایی که بعد از نصب مسیری را از خود باقی می گذارند و موجب پیدایش پیغام های خطا می شوند.
– قابلیت شناسایی و تعمیر رجیستری ویندوز
– پاک سازی فایل های موقتی و تاریخچه سیستم
– قابلیت شناسایی و پاک سازی درایوهای هارد دیسک سیستم
– سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویستا و ویندوز محبوب ۷
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

 یکپارچه سازی هارد ديسك با DiskTrix UltimateDefrag 3.0.100.10

 

DiskTrix UltimateDefrag 3.0.100.10 قدرتمندترین برنامه جهت Defrag برحسب انعطاف پذیری قرارگیری فایل می باشد که محل قرارگیری فایل ها روی هارد دیسک را یکپارچه می کند. با استفاده از عمل Defrag و استراتژی قرار دادن فایل ها بر روی هارد دیسک درست در سطح فایل منحصر به فرد ، می توانید هارد دیسک خود را یکپارچه و بهینه سازید. این نرم افزار جدیدترین برنامه تنظیم جایگیری فایل و انجام عمل Defrag می باشد. یکپارچه کردن هارد دیسک باعث افزایش کارایی آن می شود. از طرف دیگر، بهینه سازی قرار گیری فایل در جای مناسب بر روی هارد ، از نظر تئوری کارایی دستیابی به فایل ها بر روی هارد را تا ۳۰۰% به طور میانگین بالا می برد. با استفاده از این برنامه ، می توانید هر فایل ، برنامه و یا بازی که می خواهید با بهترین کارایی اجرا شوند را مشخص کنید. تابع “Archive” کلیه فایل های بلااستفاده را در ناحیه ای از هارد که با سرعت کمتری انجام می شود ، قرار می دهد. اگر شما بازی های پیچیده ، شبیه سازی و برنامه های کاربردی را اجرا می کنید ، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های وابسته به این برنامه ها را در موقعیتی بر روی هارد دیسکتان قرار دهید که بالاترین کارایی ممکن برایتان فراهم شود. و حال ببینید که اجرای برنامه ها چقدر سریعتر انجام می شود! بازی هایتان با سرعتی بیش از سرعتی که تا کنون داشتن اجرا می شوند. می توانید برنامه های روی ویندوز و سیستم عاملتان را با کارایی بالا درست مانند زمانیکه تازه آن را خریده بودید، تجربه کنید.

 

ویژگی های اصلی نرم افزار DiskTrix UltimateDefrag 3.0.100.10:

 

- فراهم کردن سریعترین دستیابی و بازیابی فایل های روی هارد دیسک ، که باعث افزایش بازدهی کامپیوترتان می شود.
– استراتژی قرارگیری فایل ، کنترل کاملی بر روی هر فایل و برنامه ای که می خواهید عملکرد آن را افزایش دهید ، به شما می دهد.
– یافتن داده های بلااستفاده (مانند فایل های فشرده و فایل های بلااستفاده ویندوز) و قرار دادن آنها در مکانهای غیرقابل دسترس
– قرار دادن دایرکتوریها در محل های بهبنه برای دستیابی به بالاترین کارایی
– انجام عمل Defrag با حداقل ۱% فضای خالی
– قابلیت انجام سریع عمل Defrag به طور کامل تنها در ۳ الی ۵ دقیقه
– قابلیت انتخاب از میان ۴ متد قدرتمند Defrag ، همراه با بیش از ۳۳ گزینه ترکیبی
– می توانید برای همیشه با فرسودگی هارد دیسک خداحافظی کنید.
– این برنامه بیش از یک Defrag کننده معمولی است ، و می تواند به طور بهینه مکان مناسب برای قرار گیری فایل را نیز مشخص کند.
– برنامه Defrag ویندوز تنها فایل ها را یکپارچه می کند اما این برنامه سیستم فایل شما را نیز یکپارچه می کند.
– زمانبندی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا عمل Defrag را زمانیکه با کامپیوترتان کاری ندارید ، انجام دهید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

AutoShutdown%20Pro خاموش کردن خودکار کامپیوتر با AutoShutdown Pro 5.0

 

AutoShutdown Pro 5.0 نرم افزار مفیدی جهت مدیریت خودکار Power کامپیوتر می باشد. این برنامه علاوه بر توانایی های خوب در زمبنه زمان بندی خودکار خاموشی سیستم ، به Shutdown سربعتر ویندوز و کمتر هدر رفتن انرژی هم کمک میکند. از قابلیت های جالب این نرم افزار میتوان به قفل کردن سیستم برای جلوگیری از دسترسی افراد و یا کنترل کامل باتری در سیستم های Notebook اشاره کرد. از ویژگی های دیگر این نرم افزار تنظیم بندی برنامه ها و خاموشی سیستم بعد از به پایان رسیدن برنامه مورد نظر می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

My%20Notes%20Keeper برنامه ریزی امور روزانه با My Notes Keeper 1.9.9.1205

 

My Notes Keeper 1.9.9.1205 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا به صورت منظم و مرتب اقدام به برنامه ریزی دقیق روزانه نمایید تا دیگر دچار مشکلاتی نظیر فراموشی قرارها و کارهای خاص مربوط به یک روز نشوید. در این نرم افزار می توانید از ابزار ویرایشگر متن برای ثبت یادداشت های روزانه نیز استفاده نمایید. این نرم افزار توسط کمپانی WPG Computing ساخته شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار My Notes Keeper 1.9.9.1205:

 

- برنامه ریزی روزانه و دقیق

- ثبت قرارهای ملاقات

- قابلیت اخطار به کاربر برای یادآوری موردی خاص

- دارای ابزار ویرایشگر متن برای ثبت یادداشت های روزانه

- سازگاری کامل نرم افزار با مجموعه برنامه های Office شرکت مایکروسافت

- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Startup%20Faster%21 افزایش سرعت لود شدن و بالا آمدن ویندوز با Startup Faster! 3.3.66

 

Startup Faster! 3.3.66 یکی از بهترین نرم افزار های افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز می باشد. این نرم افزار باعث می شود تا ویندوز زودتر از آن چیزی که شما فکر کنید بالا بیاید. Startup Faster هارد دیسک شما را به سرعت بازخوانی می کند و همین امر باعث می شود تا سرعت بالا آمدن سیستم شما بیشتر از قبل شود. شما می تواند برنامه هایی را که در بالا آمدن ویندوز در StartUp ویندوز خود اجرا می شوند و باعث افزایش مدت زمان Load ویندوز و در نتیجه کم شدن سرعت رایانه شما می شود را مدیریت کنید. شما با عدم انتخاب نرم افزار های مختلف به جز آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم خود میتوانید سرعت کامپیوتر خود را ۲۰۰ تا ۵۰۰ % افزایش دهید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Startup Faster! 3.3.66:

 

- افزایش سرعت Load شدن ویندوز تا ۵۰۰ برابر
– مدیریت برنامه هایی که با بالا آمدن ویندوز شروع به اجرا شدن می کنند.
– نشان دادن زمان صرف شده برای Load نرم افزار های موجود در StartUp
– جلوگیری از هنگ کردن ناگهانی سیستم
– فن آوری جدید SmartBoot برای سریعتر کردن Load ویندوز
– و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Zards%20Software%20Cleanse%20Uninstaller%20Pro حذف کامل نرم افزارهای نصب شده با Zards Software Cleanse Uninstaller Pro 7.1.0

 

Zards Software Cleanse Uninstaller Pro 7.1.0 نرم افزاری برای حذف پیشرفته برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می باشد. از دلایلی که می توان برای جایگزین کردن این نرم افزار با برنامه پیش فرض ویندوز با نام Add or Remove Programs آورد می توان به آن-اینستال سریع ، آسان و کامل اشاره کرد. همانطور که می دانید برخی از نرم افزار ها و یا بازی هایی که بر روی ویندوز نصب می کنید ، پس از حذف به طور معمولی ، اثر هایی را از خود به جا می گذارند و ممکن است که این برای شما خوشایند نباشد. این نرم افزار می تواند هر گونه اثری که در بخش های مختلف نظیر رجیستری ، درایوها ، منوی استارت و … به جای مانده است را به طور کامل حذف نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با کشیدن و رها کردن برنامه ها به درون Cleanse Uninstaller آن ها را حذف کنید. بنابراین دیگر نیازی نیست به دنبال برنامه مورد نظر در میان اسامی مختلف گشته و  وقت بسیاری را برای پیدا کردن آن صرف نمایید. نحوه عملکرد این نرم افزار به این صورت است که نخست به دنبال فایل Uninstall برنامه مورد نظر شما گشته و از این طریق اقدام به حذف فایل های ساخته شده توسط آن می کند. سپس با اسکن کردن رجیستری و درایوها فایلهای مربوط به برنامه ی پاک شده را پیدا کرده و از بین می برد. با این کار هم فضای قابل استفاده توسط شما افزایش پیدا کرده و هم اینکه مانع از پایین آمدن سرعت کامپیوتر شما خواهد شد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zards Software Cleanse Uninstaller Pro 7.1.0:

 

- سریع تر و تمیزتر کردن سیستم شما
– حذف برنامه های نصب شده سریع تر از ویندوز
– نمایش اطلاعات کامل برنامه ها
– گرفتن نسخه پشتیبان
– سهولت در استفاده از برنامه
– پیشرفته ترین نرم افزار حذف نرم افزارهای نصب شده
– توقف جاسوس افزارها قبل از آغاز عملیات برنامه
– حذف خطاهای رجیستری و صرفه جویی در وقت و هزینه
– افزایش فضای هارد دیسک رایانه و کاهش نیاز به ارتقا سخت افزاری سیستم
– کاهش نیاز به تکنسین های پر هزینه
– پشتیبانی از چند زبان
– نصب آسان و سریع برنامه
– سازگار با انواع ویندوز ها
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Typing%20Assistant تایپ راحت و آسان با Typing Assistant 6.0

 

Typing Assistant 6.0 نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آسان نرم افزار و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Typing Assistant 6.0:

 

- پشتیبانی کامل از لغت نامه زبان انگلیسی
– تکمیل خودکار کلمه یا متن حتی در سرعت بالای تایپ
– تصحیح خودکار کلمات غلط
– قابلیت افزودن متن و گسترش دایره تایپ
– مدیریت حافظه کلیپ بورد و کپی در ویندوز
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Kristanix%20Password%20Generator%20Professional ساخت رمز های عبور به صورت تصادفی با Kristanix Password Generator Professional 5.51 Enterprise Edition

 

Kristanix Password Generator Professional 5.51 Enterprise Edition نام نرم افزاری می باشد که همان طور که از نام آن نیز مشخص است به منظور تولید رمزهای عبور به صورت تصادفی طراحی شده است. اگر شما نیز به دنبال ایجاد هزاران رمز عبور به هر دلیلی و برای رفع هر نیازی احتیاج دارید ، به کمک این نرم افزار نیاز شما نیز برطرف خواهد شد. در این نرم افزار کاربران می توانند هزاران رمز عبور و سریال را برای اهداف مختلف خود تولید نمایند. رمزهای عبور تولید شده به صورت کاملا تصادفی ساخته می شوند و امکان ایجاد دو رمز عبور مشابه امکان پذیر نیست. رمزهای عبور می توانند تنها متشکل از حروف و یا اعداد باشند و یا اینکه ترکیبی از هر دو اعمال شود. این نرم افزار محصولی از شرکت Kristanix Softwareمی باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات