امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

ultra compare مقایسه همه چیز! با IDM UltraCompare v8.00.0.1015

UltraCompare یک نرم افزار مفید و کاربردی میباشد که به وسیله آن میتوانید همه چیز را با هم مقایسه کنید! شما به وسیله این نرم افزار میتوانید فایل ها و یا فلدر های سیستم خود را با هم مقایسه نموده فایل های مشابه را پیدا کنید توسط این نرم افزار حتی میتوانید فایل های Word و یا Text را نیز با یکدیگر به راحتی مقایسه نمایید و فایل های مشابه و تفاوت دو فایل ها با یکدیگر کشف کنید. این نرم افزار حتی به شما این قابلیت را میدهد که بروی شبکه و حتی از طریق FTP فایل ها را مقایسه نمایید و حتی طوری تنظیم کنید که در هنگام آپلود فایل فایل های مشابه آپلود نشوند.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

ActiveBarcode ساخت بارکد های معتبر با ActiveBarcode 5.58

 

نرم افزار کاربردی ActiveBarcode 5.58 یکی از بهترین نرم افزار ها برای ساخت بارکد می باشد. این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. اگر صاحب فروشگاه هستید حتما این نرم افزار را دانلود کرده و از آن استفاده کامل را ببرید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ActiveBarcode 5.58:

 

- ایجاد بارکد خوان حرفه ای
- پشتیبانی ار انواع فرمت های بارکد
- امکان ایجاد فایل های گرافیکی برداری
- نسخه قابل چاپ برای ایجاد برچسب
- امکان ایجاد فایل های تصویری در فرمت های تصویری
- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Advanced%20Key%20and%20Mouse%20Recorder ضبط حرکات موس و کیبورد با Advanced Key and Mouse Recorder 2.9.9.3 Build 4461

 

نرم افزار Advanced Key and Mouse Recorder 2.9.9.3 Build 4461 با تکیه بر حافظه اصلی دستگاه در صورت فعال بودن به ضبط حرکات و فعالیت های انجام شده توسط کاربر با دستگاه های جانبی موس و کیبورد می پردازد. این برنامه با تمامی محیط های کاربردی ، بازیها و قسمت های مختلف سیستم عامل هماهنگ بوده و به ضبط فعالیت ها و کلیک های انجام شده و همچنین ذخیره سازی کلیدهای فشرده شده می پردازد. این برنامه برای ذخیره نمودن فایل های خروجی خود نیازمند فضای خالی کافی بر روی دیسک می باشد و قادر است نقاط کلیک گردیده را نیز بطور دقیق بر حسب بردار های X ، Y بر روی مانیتور بطور دقیق ذخیره و نمایش دهد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Exeicon%20Picture%20to%20Icon تبدیل عکس به آیکون با Exeicon Picture to Icon 3.x100709

 

Exeicon Picture to Icon 3.x100709 ابزاری جدید و قدرتمند برای تبدیل عکسهای با کیفیت شما به آیکونهای ویندوز هست. به کمک این برنامه شما می توانید عکسهای دلخواه خود را به صورت آیکون تبدیل کنید و سپس آنها را برای هر یک از برنامه های دلخواه خود نمایش دهید. امکان جالب دیگر این نرم افزار این هست که شما می توانید به محض Print Screen گرفتن از صفحه نمایش خود ، آن را به آیکونی با اندازه های دلخواه یک در یک تا ۲۴۰ در ۲۴۰ تبدیل کنید. این برنامه عکسهایی با فرمتهای BMP, JPEG, GIF, CUR, WMF را پشتیبانی و شما را به آسانی به مقصود خود می رساند . کیفیت رنگی این آیکون ها ۲۵۶ رنگ می باشد. قابل به ذکر هست که این آیکون ها را می توان برای فایلهایی همچون exe, dll, ocx و چندین نوع دیگر قرار داد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

RapidTyping آموزش تایپ سریع و آسان با RapidTyping 3.3

 

اگر مایلید که سرعت تایپتان برای زبان انگلیسی افزایش یابد و به دنبال نرم افزار مفیدی هستید ،RapidTyping 3.3 نرم افزاری کاربردی و رایگان جهت آموزش تایپ سریع زبان انگلیسی می باشد. این نرم افزار دارای محیطی جذاب ، حجم کم و سازگار با نسخه های مختلف ویندوز می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

NextUp%20TextAloud تبدیل متون به فایل صوتی با NextUp TextAloud 3.0

 

NextUp TextAloud 3.0 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و … برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به صورت صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، iPod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیایی دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را بخواند.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

AquaSoft%20PhotoKalender ساخت تقویم های زیبا با AquaSoft PhotoKalender 3.0.03

 

نرم افزار AquaSoft PhotoKalender 3.0.03 ابزاری جهت ساخت و طراحی تقویم های بسیار زیبا و متنوع می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر به ساخت تقویم های حرفه ای همراه با نمایش تمام جزئیات از جمله تولد ها ، سالگرد ها ، اتفاقات مهم و … می باشید. این نرم افزار دارای بیش از ۷۰ قالب آماده در زمینه ها و موضوعات مختلف می باشد که بعد از اتمام کار قادر هستید تقویم ها را در فرمت JPEG ذخیره کرده یا در اندازه های A3 ، A4 و … چاپ نمایید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Winbubble دسترسی به تنظیمات پنهان ویندوز ۷ با Winbubble 2.0.3.7

 

نرم افزار Winbubble برنامه ای برای تنظیم ویندوز شما به شکلی که شما میخواهید میباشد و توسط این نرم افزار میتوانید به تمام تنظیماتی که به طور عادی به آن دسترسی نداشتید دسترسی پیدا کنید و ویندوز خود را بر اساس علایق خود تنظیم نمایید. توسط این برنامه میتوانید به دلخواه آیتم های دلخواه را به منو راست کلیک ویندوز اضافه کنید و یا بک گراند صفحه ورود به ویندوز را به دلخواه تغییر داده و جایگزین نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 CRM Express مدیریت و برنامه ریزی اطلاعات و ارتباطات با CRM Express Professional 2011.2.3.0

 

CRM-Express نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید به صورت حرفه ای و کامل بر روی امور یک شرکت، مغازه و … کنترل داشته باشید. در واقع این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی کامل محسوب می شود که به وسیله آن می توانید به مدیریت زمان، تماس ها، فروش ها و ارتباطات شما و … بپردازید. این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از شرکت ها معروف نیز قرار گرفته است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار CRM Express Professional :
– دسترسی سریع مشتری برای وارد کردن اطلاعات 
– قابلیت مدیریت اتصالات کلاینت ها، ارسال سریع اطلاعات
– کنترل طرح های برنامه ریزی شده، هماهنگ سازی کارها در یک زمان
– مدیریت کار با کلاینت، ساختن فعالیت های مربوط به کلاینت
– مدیریت محصولات گروهی متنوع، ساختن الگوهای استاندارد از یک فعالیت
– ساختن فضای اطلاعاتی رایج برای کار با کلاینت ها
– جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان، محصولات و…
– سرویس دهی بهتر از جمله Serial Number و نوع سرویس
– دسترسی سریع به اطلاعات
– دسترسی کاربران به اطلاعات مربوط به کلاینت مورد نظر 
– مدیریت SMS شامل ارسال و دریافت پیام متن با استفاده از Mail-Merge
– افزودن تعداد نا محدودی از کاربران
– ویرایش ایمیل شامل ارسال و دریافت اطلاعات
– اشتراک گذاشتن ایمیل با دیگر کاربران
– افزودن/حذف اطلاعات تماسی کاربران به/از لیست ایمیل
– تبدیل ایمیل متنی به فایل CSV
– اعمال تغییرات داده شده از جانب کاربران بر روی شبکه
– برقراری ارتباط از طریق ایمیل، فکس، پیام کوتاه و …
– ذخیره ارتباطات پیام از طریق اطلاعات تماسی
– ویرایشگر DTP شامل طراحی ایمیل، اخبار، فرم ها و …
و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Wondershare%20DemoCreator ساخت نرم افزار های آموزشی با Wondershare DemoCreator 3.5.1.45

 

Wondershare DemoCreator نرم افزاری جهت ضبط تصاویر از صفحه اسکرین جهت تهیه و ساخت نرم افزار های آموزشی و یا تصاویر آموزشی به منظور آموزش به پرسنل و یا مراکز آموزشی استفاده میشود. نسخه جدید این نرم افزار با شکل و ظاهری جدید شبیه  نسخه جدید نرم افزار مایکروسافت آفیس میباشد همچنین در این نسخه امکان اضافه کردن فیلم ها فلش نیز به محیط این نرم افزار اضافه شده و با ابزاری متنوع میتوانید به راحتی فیلم های آموزشی را با این نرم افزار تهیه و تدارک ببینید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات