امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

arksiders دانلود بازی مهیج Darksider 2010 | PC

 

یک اکشن سوم شخص جدید که می‌خواهد پا جا پای بزرگان بگذارد. اگر به خاطر داشته باشید در نمایشگاه E3 سال گذشته THQ بازی Darksiders را معرفی کرد که برای این ناشر نوعی تجربه‌ی تازه به شمار می‌رفت. سال گذشته بازی نوید یک تجربه‌ی ناب را می‌داد و پس از نمایش امسال باید گفت در هیچ زمینه‌ای از جذابیت سال گذشته کم ندارد.

پایان دنیا آغاز Darksiders است، پایانی که هیچ انسانی بعد از آن نمی‌تواند روی زمین زندگی کند. زمانی که آتش و شهاب سنگ از آسمان می‌بارند و مرد و زن، پیر و جوان پریشان به این‌سو و آن‌سو می‌دوند و در سویی دیگر فرشتگان و شیاطین، زمین را به میدان جنگ بدل کرده‌اند؛ در این زمان است که چهار سوار آخرالزمان با نام‌های Pestilence (فتح، اسب سفید)، War (جنگ، اسب قرمز)، Famine (قحطی، اسب سیاه)، Death (مرگ، اسب رنگ‌پریده) وظیفه نظارت بر پایان رسیدن جهان را دارند. War و برادرانش در حال گشت‌و‌گذار در سطح زمین و اجرای وظایف آخرالزمانی خودشان بوده‌اند که ناگهان پیغامی برای احضار آنها وارد می‌شود. به آن ها دستور داده می‌شود تا سریعاً وقایع آخرالزمان را به اجرا در بیاورند اما بر اثر یک اشتباه دنیا به هم ریخته و فرشتگان و شیاطین در زمین برای آخرین منابع ارواح به جان یکدیگر می‌افتند. War برای پاسخ گویی به این بی‌نظمی ناگهانی به شورای مرموز و قدرتمند موسوم به Charred Council احضار شده و مورد بازخواست قرار می‌گیرد. Charred Council یک شورای بی‌طرف است که وقایع دوزخ و بهشت را کنترل می‌کند. سرانجام آنها در یک محاکمه، War را عامل این بی‌نظمی و آخرالزمان پیش از موعد مقرر معرفی و وی را محکوم می‌کنند. Charred جهت مجازات War تمام نیروهای جنگ را از او می‌گیرد. جنگ از شورا یک فرصت برای بازگشت به زمین می‌خواهد تا در یابد چه بر سر یارانش آمده و چگونه گمراه شده است تا بلکه بتواند بی‌گناهی خود را به اثبات برساند اما شورای Charred به شرطی وی را آزاد می‌کند که به همراه War، یک مراقب به نام The Watcher را همراهش به دنیا بفرستد. این نگهبان موجودی قدرتمندیست به حدی که قادر به نابودی War است و همین امر هم موجب سوء استفاده‌‌ی وی از قهرمان بازی می‌شود.

 

Recommended System Requirements
Operating System: Microsoft Windows XP (SP3) / Windows Vista (SP1) / Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E6420 Dual Core at 2.13Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200 Dual Core at 2.60Ghz
Video Card: 256 MB VRAM – nVidia GeForce GTS 240 / ATI Radeon HD 3870
Memory: 2 GB RAM (XP) / 3 GB RAM (Vista & 7)
Hard Disk: 12 GB of free Hard Drive Space
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
Direct X: 9.0c
Controls: Keyboard & Mouse
Installation: DVD-ROM Drive



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Governor%20of%20POKER%202 بازی فوق العاده زیبای پوکر Governor of POKER 2 v1.7

 

Governor of POKER 2 v1.7 یک بازی زیبا و متفاوت برای علاقه مندان به بازی پاسور می باشد. در این بازی می توانید علاوه بر کسب امتیاز ، در یک تورنمنت ۱۲۰ نفره شرکت کنید و یا حتی آموزش ببینید. بازی دارای مراحل و مکان های مختلفی می باشد که هم اکنون می توانید این بازی زیبا را دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات