امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

 شبیه سازی سه بعدي جريان سيال و انتقال حرارت Thunderhead Engineering PetraSim 5.1.1416امروز بنا به درخواست کاربران راسخون نرم افزار مهندسی PetraSim برای طراحی سه بعدی و شبیه سازی سه بعدي جريان سيال و انتقال حرارت برای رشته مهندسی مکانیک قرار داده است.شما با وارد کردن خودکار اطلاعات ورودی به راحتی خروجی کار خود را بدون صرف هیچ هزینه ایی مشاهده و در صورت درست بودن به اجرا در می اورید.ویژگی ها :-نمایش نتایج به صورت کاملا سه بعدی -یکپارچه سازی نتایج-تجسم ورودی مفید (به عنوان مثال منحنی های نفوذپذیری نسبی)

دریافت فایل برنامه 
http://www.rasekhoon.net/software//Software/Download-5749.aspx

 


ارسال توسط سعید عظیم وند

 

face off max تعویض و مونتاژ چهره با برنامه CoolwareMax Face Off Max v3.2.2.2

 

نرم افزار CoolwareMax Face Off Max به شما این امکان را می دهد تا به راحتی چهره خود را بر روی هر چهره ای که دوست دارید قرار داده و عکس خود را به صورت حرفه ای مونتاژ نمایید . یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار , حالت کاربری بسیار ساده آن می باشد که فقط طی چند مرحله می توانید عکس مورد نظر خود را مونتاژ نمایید و از آن لذت ببرید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Button%20Template طرح آماده لایه باز دکمه های وب

طرح لایه باز برای طراحان وب با کیفیت بالا که از این طرح می توانید برای دکمه های وب استفاده کنید.

فایل در قالب PSD می باشد و هم اکنون می توانید آنرا را به صورت رایگان دریافت کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

                  ashampoo photo optimizer 3 ویرایش سریع و آسان عکس ها با Ashampoo Photo Optimizer 3.3.10Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری سریع و کم حجم میباشد که به وسیله آن میتوانید به سرعت عکس های دیجیتال خود را ویرایش نمایید. نکته مثبت این برنامه این است که برنامه ای حرفه ای نیست و کاربران میتوانند به راحتی با آن کار کنند و برای استفاده از ابزار آن احتیاج به یادگیری و یا خواندن دستورالعمل خاصی نیست. این برنامه به شما کمک میکند برای کارهای ساده به دنبال برنامه های حرفه ای و پیچیده نروید و به راحتی کاری که میخواهید در کوتاه ترین زمان انجام دهید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Animated%20Screensaver%20Maker طراحی اسکرین سیور با Animated Screensaver Maker 2.4.4

 

Animated Screensaver Maker نرم افزاری جالب و کاربردی برای طراحی اسکرین سیور برای ویندوز میباشد. شاید بارها اتفاق افتاده باشد که بخواهید اسکرین سیور ساخت خودتان را براوس سیستم خود بگذارید یا عکس های مورد علاقه خود و یا کسانی را که دوست دارید به صورت اسکرین سیور بروی کامپیوتر خود قرار دهید با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی و با چند کلیک میتوانید اسکرین سیور های مورد علاقه خود را با استفاده از این نرم افزار ساخته و با جلوه های خاصی که این نرم افزار به آن میدهد بروی پس زمینه سیستم خود به صورت اسکرین سیور قرار دهید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Photoinstrument روتوش حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument 4.6.481

 

Photoinstrument نرم افزاری جهت ویرایش و رتوش تصاویر دیجیتالی شما می باشد. با استفاده از ابزارهای قدرتمند گرافیکی این نرم افزار قادر خواهید بود تا به سرعت و به آسانی و تنها با چند کلیک ، تصاویر دیجیتالی خود را ویرایش نموده و ایرادهای موجود در آن را اصلاح نمایید. همچنین این نرم افزار دارای یک ویدئوی کوتاه آموزشی بوده که کاربرد این نرم افزار را تنها در چند دقیقه به شما آموزش می دهد. Photoinstrument سازگار با اکثر فرمت های رایج تصویری مانند PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO و PSD می باشد و با ظاهری کاربر پسند از اغلب زبان های زنده دنیا نیز پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Autopano%20Giga ویرایش و مرتب سازی تصاویر با Autopano Giga 2.5.0 Final

 

Autopano Giga یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما کمک می کند تا عکس های بی کیفیت خود را باز سازی کرده و آنها را جایگزین عکس قبلی کنید. این نرم افزار می تواند نور تصاویر را به شکل واقعی خود سازد، مشکل افقی یا عمودی بودن عکس ها شما را برطرف کند، رنگ های غیر طبیعی در عکس را به رنگ های طبیعی تبدیل کند و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Focus%20Photoeditor ویرایش حرفه ای تصاویر با Focus Photoeditor 6.3.1.0

 

Focus Photoeditor نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ویرایش عکس های خود خواهند بود. در این نرم افزار امکانات و ویژگی های مختلفی برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از ۳۳ افکت مختلف تصویری که در برنامه قرار داده شده است استفاده نمود. در این نرم افزار کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند به راحتی از ابزار مورد نیاز خود استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Nwspro Software می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Focus Photoeditor 6.3.1.0:

 

- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصاویر

– داشتن حالت Layer در ویرایش تصاویر
– سازگاری با ویندوزهای مختلف
– ساخت آلبوم های تصویری
– افکت دادن به تصاویر
– قابلیت چاپ تصاویر
– محیط کاربری زیبا
– داشتن حجم مناسب
– روتوش تصاویر
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 
مدیریت عکس های داخل رایانه همیشه جزوه یکی از مشکلات بزرگ برای کاربران بوده ، مخصوصا کاربرانی که رایانه آنها پر از عکس های گوناگون است و در مدیریت آنها دچار مشکل شده اند . اگر شما هم جزوه این دسته از افراد هستید ما نرم افزار قدرتمند Google Picasa 3.6.105.67 را پیشنهاد میکنم . این نرم افزار به شما این توانایی را میدهد تا تمامی عکس های کوچک و بزرگ خود بر روی هارددیسک را پیدا کنید و به مدیریت آنها بپردازید . شما میتوانید عکس های خود را به شکل حرفه ای ویرایش نمایید و یا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید . هربار که نرم افزار Google Picasa 3.6.105.67 را اجرا میکنید این برنامه به جستجوی در رایانه شما میپردازید و سپس تمامی عکسهای شما را دسته بندی کرده و بصورت مرتب همراه با تصاویر بندانگشتی از عکس ها آنها را به شما نمایش میدهد . به این ترتیب مدیریت و پیدا کردن عکس ها از یک کار سخت و طاقت فرسا به امری آسان و لذت بخش تبدیل میگردد . از جمله قابلیت هایی که این نرم افزار به شما میدهد توانایی فرستادن عکس ها به دیسک ها ، ایمیل و یا نرم افزارهای اشتراک عکس است تا شما بتوانید تصاویر خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . Web Albums قابلیت جدید این نرم افزار است که به شما این امکان را میدهد با ورود به حساب کاربری خود در گوگل عکس ها را تنها با یک کلیک بر روی فضای شخصی آپلود کرده و یک آلبوم عکس اینترنتی را برای خود ایجاد نمایید .این نرم افزار متعلق به شرکت گوگل میباشد و به همین دلیل دریافت آن برای ایرانیان به علت تحریم مقدور نیست ، اما شما میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را با لینک مستقیم دریافت نمایید .


ویژگی های کلیدی نرم افزار Google Picasa 3.6.105.67 :
- مدیریت حرفه ای و قدرتمند تصاویر
- ارسال عکس ها به ایمیل
- نمايش تصاوير به صورت اسلايد و زیبا
- امکان ارسال تصاویر به CD
- قابلیت ویرایش آسان تصاویر
- جستجوي ساده و کارآمد تصاویر
- انتقال مستقیم عکس ها از حافظه های خارجی به رایانه
- قابلیت دسته بندی حرفه ای تصاویر
- پشتيباني از بلاگر
- توانایی ساخت Web Albums
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات