امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Video2Webcam تجربه وبکم مجازی با Video2Webcam 3.2.0.2

 

Video2Webcam نرم افزاری است که با استفاده از آن قادر به نمایش کلیپ های تصویری مختلف به صورت وب کم مجازی در هنگام چت می باشید. با استفاده از این نرم افزار حتی در صورت نداشتن وب کم واقعی بر روی سیستم نیز می توانید کلیپ های خانگی تان را از طریق مسنجر با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را با یکدیگر رقم بزنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از مسنجرهای معروف مانند یاهو مسنجر ، MSN مسنجر ، Skype ، ICQ ، Paltalk و … ، پشتیبانی از فرمت های تصویری avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و همچنین سوییچ آسان و سریع بین وب کم واقعی و وب کم مجازی اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Java%20Runtime%20Environment اجرای فایل های جاوا با Java Runtime Environment 1.6.0.23

 

احتمالا با برنامه هایی برخورد کرده اید که با زبان برنامه نویسی جاوا طراحی شده اند. برای اجرای این برنامه ها به موتور اجرایی جاوا نیاز خواهید داشت. با نصب نرم افزار Java Runtime Environment 1.6.0.23پلاگین جاوا به مرورگرهای نصب شده مانند Internet Explorer و Firefox و Opera در سیستم شما برای مشاهده صفحات وب طراحی شده با زبان جاوا اضافه شده و برنامه های طراحی شده به زبان جاوا نیز در ویندوز شما قابل اجرا می گردند.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

WebcamMax مدیریت کامل وب کم با WebcamMax 7.2.0.8

 

WebcamMax نرم افزاری جهت مدیریت کامل بر روی وب کم بوده که به وسیله آن ، قادر به اضافه کردن افکت های خاص ، عکس و ویدئو به تصاویر وب کم واقعی یا مجازی خود و نمایش آن به دوستانتان در مسنجر و یا سایت هایی مانند Ustream می باشید. این نرم افزار سازگار با اکثر مسنجرهای شناخته شده مانند MSN ، Yahoo ، ICQ ، Skype ، Paltalk و … می باشد. شما با استفاده از تنظیمات موجود در این نرم افزار می توانید از هزاران افکت آنلاین بر روی تصاویر وب کم تان استفاده کرده و یا افکت دلخواه خود را طراحی کنید. همچنین قادر به عکسبرداری و ضبط تصاویر در حال نمایش وب کم و به اشتراک گذاری آن در سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند Youtube می باشید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebcamMax 7.2.0.8:

 

- دارای هزاران افکت مختلف جهت افزودن به تصاویر در حال نمایش وب کم

- قابلیت دانلود افکت های متعدد و یا ساخت افکت دلخواه خود

- قابلیت عکسبرداری و ضبط تصاویر وب کم و به اشتراک گذاری آن

- قابلیت نمایش عکس ، کلیپ های ویدئویی و یا صفحه نمایش ویندوز به جای وب کم

- قابلیت نشانه گذاری مکان های مورد نظر خود بر روی وب کم

- پشتیبانی از اکثر مسنجر های معروف مانند MSN ، Yahoo ، ICQ ، Skype ، Paltalk و …

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

GetFLV%20Pro ذخیره سازی فایل های فلش با GetFLV Pro 8.9.7.2

 

GetFLV Pro مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند جهت دانلود ، پخش ، تبدیل و تعمیر فایل های FLV می باشد. شاید بارها اتفاق افتاده باشد که نتوانید فایل های FLV را در سیستم خود پخش کنید و یا بخواهید آنها را در موبایل و یا دستگاه های دیجیتالی خود پخش نمایید ، این نرم افزار به راحتی می تواند فایل های فلش را از کلیه سایت های به اشتراک گذاری ویدئو دانلود کرده و به فرمت های مختلف ویدیویی مانند MOV , WMV , MP4 , 3GP تبدیل کند. همچنین این نرم افزار دارای تنظیمات مختلف برای تبدیل است و به شما این اجازه را می دهد تا تا فایل های FLV خود را به فرمت های صوتی MP3, WMA, WAV, AAC و … نیز تبدیل نمایید. از ویژگی های مهم این نرم افزار تبدیل با سرعت بسیار بالا می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Linkman%20Pro مدیریت آدرس های اینترنتی با Linkman Pro 7.9.0.76

 

Linkman Pro نرم افزاری کاربردی جهت ذخیره سازی و مدیریت آدرس سایت های اینترنتی گوناگون می باشد. این نرم افزار قابلیت سازمان دهی و چک کردن حجم زیادی از انواع آدرس های اینترنتی را دارا بوده و سازگار با ۱۰ مرورگر معروف مانند Firefox ، Internet Explorer و … می باشد. شما به راحتی و به صورت خودکار می توانید آدرس دلخواه خود را از مرورگرتان به این برنامه اضافه کرده و سرعت دسترسی تان را به آن سایت افزایش دهید. همچنین در صورت لزوم قادر به پشتیبان گیری از بوکمارک هایتان نیز می باشید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Real%20Hide%20IP مخفی سازی IP با Real Hide IP 4.0.8.8

 

نرم افزار Real Hide IP یکی از نرم افزار های محبوب و با سابقه برای مخفی کردن آی پی شما جهت فاظت در اینترنت این برنامه با وصل شده به IP های دیگر این امکان را به شما میدهد که بدون آی پی اصلی خود در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و هویت اصلی خود را از هکر ها و برنامه های مخرب اینترنتی مانند ورم ها در امان نگه دارید. این نرم افزار با دارا بودن سرور های مختلف در جهان شما را با آی پی های معتبر و اطمینان بالا و کم نشدن سرعت به دنیای اینترنت متصل میکند.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

AI%20RoboForm%20Enterprise پر کردن خودکار فرم های اینترنتی با AI RoboForm Enterprise 7.1.6.0

 

AI RoboForm نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به ساده ترین شکل ممکن فرم های اینترنتی را با سرعت هر چه تمام پر کنید. طرز کار برنامه به این گونه است که شما تنها یکبار مشخصات خود را در برنامه وارد و آن را ذخیره می کنید. حال به طور مثال اگر خواستید در فرومی عضو شوید دیگر لازم نیست تا فرم را پر کنید و می توانید از اطلاعاتی که قبلا خود به برنامه داده اید برای پر کردن فرم استفاده کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AI RoboForm Enterprise 7.1.6.0:

 

- پر کردن فرم ها به صورت خودکار تنها با استفاده از یک کلیک

– کد گذاری بر روی کلمات عبور وارد شده به جهت امنیت بالا
– قابلیت ساخت رمز عبور های متعدد و غیر فابل حدس
– قابلیت وارد نمودن پسورد ها به صورت کاملا هوشمند
– ممانعت از سرقت اطلاعات توسط کی لاگر ها و دزدان اینترنتی
– ذخیره اطلاعات و کلمات عبور وبسایت های مختلف
– تهیه نسخه ی پشتیبان از از کلمات عبور وارد شده
– قابلیت جستجو در میان پسوردهای ذخیره شده

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- کاربرد راحت و آسان
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Ashampoo%20ClipFinder%20HD مدیریت ویدئو های اینترنتی Ashampoo ClipFinder HD 2.13

 

Ashampoo ClipFinder HD محصولی جدید از تولیدات کمپانی Ashampoo است که برای کاربرانی که با ویدئو های اینترنتی سروکار دارند بسیار کار آمد می باشد. این نرم افزار با جستجو در بیش از ۱۵ پرتال ویدئویی به شما کمک میکند که ویدئو های مورد نظر خود را به راحتی بیابید. اما این تنها امکانی نیست که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با این برنامه به طور مستقیم به مشاهده فیلم ، تبدیل و ذخیره ویدئو ها بر روی هارد دیسک خود تنها با یک کلیک بپردازید. زوم بر روی ویدئو در حال پخش توسط چرخ دکمه وسط ماوس و همچنین حالت Full Screen مد و دکمه های کنترلی از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

Super%20Hide%20IP مخفی سازی IP در اینترنت با Super Hide IP 3.0.8.6

 

اگر علاقمند به گشت و گذار امن در دنیای اینترنت هستید به شک برنامه Super Hide IP میتواند هویت شما را از دید هکر ها و تروجان ها و کرم های اینترنتی پنهان سازد. این برنامه با پنهان کردن و تعویض آی پی شما به شما این امکان را میدهد که آی پی اصلی خود را در امان نگه دارید. این نرم افزار با ایجاد یک لایه امنیتی بروی آی پی شما امکان مونیتور فعالیت های شما در اینترنت را برای افراد سودجو غیر ممکن ساخته و به راحتی از شما محافظت مینماید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات