امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

 Garden Of Weeden v4.1.8.7

بازی جذاب Garden Of Weeden v4.1.8.7

نیازمندی ها : آندروید ۱٫۵ – ۲٫۳

پرورش شاهدانه ی وحشی برای مصارف درمانی ! این گیاه را در حریم خصوصی گوشی خود به صورت قانونی کاشت کنید. با خریدن به موقع دانه وقتی که قیمتش پایین است و فروش آن در زمان افزایش قیمت برای خود تولید سرمایه و با قرار گرفتن در مقابل معامله ی افراد آن را به هم زده و به سود خود بازی را ادامه دهید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Big Sport Fishing 3D v1.14

بازی ماهیگیری Big Sport Fishing 3D v1.14

نیازمندی ها : آندرویید ۲٫۱ – ۲٫۳

اینبار آخرین نسخه بازی جذاب ماهیگیری  Big Sport Fishing 3D v1.14 را برای دانلود در اختیار شما گذاشته ایم.از چشم اندازهای زیبا و “گرافیک ۳ بعدی” گیج کننده ی این بازی کمال لذت را ببرید. همانطور که گوشی خود را تکان می دهید منظره بازی به نسب حرکت گوشی تغییر می کند و این موضوع باعث می شود احساس کنید واقعا در حال ماهیگری هستید. فقط کافیست مچ دستتان را تکان دهید ! این نسخه ی کامل دارای ۱۰ مکان زیبا و جذاب می باشد.این بازی بسیار جذاب را به همه کسانی که به دنبال کیفیت خوب و گیم پلی عالی هستند ، پیشنهاد می کنیم.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Jet Fly (Plus) v4.5.0.5

بازی Jet Fly (Plus) v4.5.0.5

نیازمندی ها :آندرویید ۱٫۵ و بالاتر

 

اینبار نسخه ی Plus بازی Jet Fly در “آندروییدها” . جدیدترین امکانات این نسخه عبارتند از :

- شهر ابری – با گرفتن ستاره های قرمز می توانید به شهر ابری پرواز کنید

- مسابقه با یوفو و سفینه های فضایی

- رقابت های ۱۵ ، ۳۰ و ۶۰ ثانیه ای رایگان.

-فواصل ساختمان در در نسخه رایگان زیاد می باشد

رزولوشن های پشتیبانی کننده : WVGA(854*480), WVGA(800*480), HVGA(480*320), WQVGA(432*240), WQVGA(400*240), QVGA(320*240), Tablets

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

worms

بازی Worms v.0.0.23

نیازمندی ها :آندرویید ۲٫۱ – ۲٫۳

بازی معروف و هیجان انگیز Worms اینبار در “آندروییدها ” !  گروه کرم های خود را در نبردی با استفاده از سلاح های کللاسیک این بازی مانند بمب های موزی و سوپرگوسفند،  قرار دهید.این بازی دارای مراحل مختلفی از دشواری از ساده تا بسیار سخت می باشد.دیالوگ هایی مثل صدای خنده ی بلند و انیمیشن های گرداننده ی شخصیت ها بر جذابیت این بازی بیش از پیش افزوده.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی Tales of Pocoro v1.2.1
نیازمندی ها : آندرویید ۱٫۵ – ۲٫۳

 

Tales of Pocoro v1.2.1 یک بازی سرگرم کننده با گرافیک فوق العاده و به سبک معماییست . بیش از ۲۰۰ مرحله و ۳ انتخاب برای سختی بازی باعث می شود شما از این بازی به هیچ وجه خسته نشوید. شخصیت های جدید را آزاد کرده و با آنها بازی کنید. ستون ها را پاک کنید ، و راه خروج را بیابید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Squibble

بازی Squibble v1.0 build 880

نیازمندی ها :  آندرویید ۱٫۵ یا بالاتر

بالاخره آخرین و کاملترین نسخه این بازی در “آندرویدها” !  دارای حرکت بسیار سریع و پلتفورمی دو بعدی و جذاب که به آسانی این بازی را یاد گرفته و در آن حرفه ای خواهید شد. همچنین نسخه ی رایگان  Lite نیز موجود است. آچدیت های این بازی شامل مراحل جدید می باشد. در آخرین نسخه قرار داده شده ۴۹ مرحله پیش بینی شده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Crazy Hamster

بازی Crazy Hamster بسیار ساده با گیم پلی بسیار معتاد کننده می باشد.  دارای انیمیشن ها و افکت های صوتی بسیار جذاب می باشد که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. در هر مرحله دارای دنیاهای مختلف بوده و دارا ابزار مختلف و قابل انتخاب است. در نسخه ی جدید قابلیت انتقال بازی به کارت SD نیز وجود دارد. همچنین این بازی به صورت رایگان آپدیت شده و مراحل جدیدی به آن اضافه می شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Chalk Ball

بازی Chalk Ball 1.1
نیازمندی ها : آندرویید  ۱٫۶ و بالاتر

یه بازی توپی با ایده ای نو. از انگشتتان برای کشیدن با گچ استفاده کنید

اما مراقب باشید!  اون برای همیشه باقی نمی مونه. کاری کنید که توپتان به بقیه ضربه بزند تا گچ را دوباره بسازید و نگذارید تمام شود. آسان یاد می گیردش اما به سختی در آن پیشرفته خواهید شد!

این بازی ۲ روش مختلف اجرا دارد ، حادثه ای و دیگری مبارزه برای بقا .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Dead-Rider-v1.6.5

موتور سواری روی موانع یکی از رشته های خطیر ورزشی ولی زیبا و هیجان انگیز است که نفس ها را در سینه حبس می کند . اگر می خواهید شما هم همان حسی که راننده موتور هنگام رسیدن به موانع دشوار و سخت گذر دارد ، داشته باشید کافیست بازی بسیار جذاب Dead Rider را بر روی اندروید خود نصب کنید . این بازی که تا کنون برای سیستم عامل های مختلف موبایل از جمله سیمبین و جاوا طراحی شده است جزء پر طرفدارترین بازی ها به شمار می رود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

MYFC-Manager-v1.2

MYFC Manager یک بازی هیجان انگیز و مدیریتی است که در آن می بایست تیم فوتبالی را که به عنوان سرمربی آن برگزیده شده اید با انجام تغییرات استراتژیک و چینش هایی متناسب به پیروزی در مسابقات برسانید . این بازی که یک شبیه سازی کامل از برنامه سرمربی های فوتبال است به شما امکان ترانسفر کردن بازیکنان ، شرکت در مسابقات مختلف نظیر لیگ و جام های حذفی و … را می دهد .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات