امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Nano Panda Free v1.0

بازی هیجان انگیز Nano Panda Free v1.0

Nano Panda بسیار دلنشین می باشد ، یک بازی معمایی اریجینال با مبارزه های فیزیکی خلاقانه ، از روش های مکانیکی ساده استفاده کنید تا پاندا ها را به هم جذب کنید. از قدرت آهنربایی پاندای نانویی برای حل مبارات فیزیکی و از بین بردن خطر استفاده کنید. از میخ های بزرگ اجتناب کرده و از وسایل بسیار خاص برای شکست دادن تمامی اتم ها استفاده کنید.وسایلی مانند دیوارهای چرخان ، جذب کننده های مغناطیسی و غیره … .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Parking Star v1.1

 

بازی پارک حرفه ای اتومبیل Parking Star v1.1

هدف شما در این بازی این است که در پارک کردن استاد شوید. به سریع ترین روش ممکن پارک کرده و از برخورد اتومبیل با کناره ها و دیگر ماشین ها جلوگیری کنید. کنترل بازی ساده و نرم می باشد. ۴ نوع ماشین مختلف و وجود ۱۰ مدال برای چالش های جدید در این بازی جا گرفته.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی پرتاب کردن موشک کاغذی Paper Jet v1.1
نیازمندی ها : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

تا جایی که می توانید این موشک کاغذی را دورتر پرتاب کرده و با جمع آوری ستاره ها موشک کاغدی خود را به یک وسیله ی پیشرفته تبدیل کنید. این بازی قابلیت به اشتراک گذاشتن رکورد های شما در فیس بوک و تویتر را نیز دارد !

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Tank Hero

بازی تانک قهرمان Tank Hero v1.3.3

نیازمندی ها : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این بازی با حرکت سریع تانک ها به صورت ۳ بعدی تانک های دشمن را با توپ ، آتش زاها ، و خمپاره هاز ابین ببرید. در مقابل حریف زیرک خود با تمام نیرو بجنگید تا به عنوان قهرمان تانک ها برسید.

امکانات بازی :

گرافیک ۳ بعدی / ۸۰ مرحله / روش های جنگی و تلاش برای زنده ماندن در بازی / ۳ نوع اسلحه / ۵ نوع تانک که باید در مقابلشان بایستید / پشتیبای از تبلت ها و گوشی های HD

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Radiant HD v3.6

بازی Radiant HD v3.6
نیازمندی ها : آندروید ۲٫۲ – ۲٫۳

خودتان را در برابر دسته های موجودات فضایی در داخل یک فضای پر از تیر و گلوله حفط کنید. از بین هزاران موجود خزنده ی بیگانه بگذرید تا به غول عظیم الجثه ی هر مرحله برسید. سلاح ها خاص و امکانات افزایش قدرت را جمع آوری کرده و سفینه ی خود را به منزل خویش برسانید .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Dragon Hunter v1.01

بازی هیجان انگیز Dragon Hunter v1.01

نیازمندی ها : آندروید ۲٫۰ – ۲٫۳

آیا می خواهید یک شکارچی اژدهای حرفه ای شوید؟ این بازی هیجان انگیز را امتحان کنید و از برج خود در برابر حملات اژدهاها محافظت کنید.

 

امکانات بازی :

اسلحه هایی ماند نیزه ، نیزه های زهراگین و نیزه های  دارای حرکت دورانی قدرت و تعداد نیزه های شما را فازایش می دهند. تعمیرکار قلعه ی آسیب دیده ی شما را تعمیر می کند.باید از سکه ها برای تسریع کار وی استفاده کنید. شکارچی ها در هر مرحله مقداری غذا مصرف می کنند و اگر غذا کافی نباشد بازی را خواهید باخت. غول های بازی دارای ۳ نوع اسلحه ی ویژه و قدرت جادویی هستند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Death Worm v1.03

بازی  Death Worm v1.03

نیازمندی ها : آندرویید ۲٫۱ و بالاتر

بیش از ۲ میلیون دانلود این بازی و ۲ میلیون مردمی که معتاد این بازی شده اند خیلی از چیزها را در مورد این گیم عالی آشکار می کند. در این بازی غول های زیرزمینی فراتر از حد تصورتان را با انگشتتان کنترل کنی. مردم ،  حیوانات و پرندگان را بخورید ! تانک ها ، ماشین ها و هلیکوپترها را به پایین بکشید !

امکانات بازی : ۴۵ مرحله و ۳ مکان مختلف / ۲ مینی گیم اضافه / روش بازی جنگی و انفجاری / ۳۰ نوع دشمن / ۳ نوع کرم / قابلیت پخش HD و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 GunApp 3D (The Original) v1.2

بازی GunApp 3D (The-Original) v1.2

گوشی موبایل خود را به یک سلاح اسباب بازی تبدیل کنید !  مدل سازی واقع گرایانه انیمیشن ها شما را دوارد کنترل یک شبیه ساز سه بعدی اسلحه وارد می کند. با استفاده ازین شبیه ساز لحظات خوشی را در کنار دوستانتان در یک جنگ نمایش سپری کنید. همچنین می توانید با اجرای این برنامه یک اره برقی را سبیه سازی کنید! همه ی این امکانات به صورت ۳ بعدی در این برنامه قرار داده شده.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Deadly Dungeons RPG v1.0.3

بازی Deadly Dungeons RPG v1.0.3
نیازمندی ها : سیستم عامل آندروید ۱٫۵ و بالاتر

 

Deadly Dungeons RPG v1.0.3 یک بازی ساخته شده منحصرا برای سیستم عامل آندروید می باشد. با هدایت کردن شخصیت بازی و عبور از گروه های بیشماری از موجودات که در این بازی قرار داده شده اند می توانید در این بازی متبحر شوید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Everlands HD v1.13

بازی Everlands HD v1.13

نیازمندی ها : آندروید ۲٫۰ -۲٫۳

یک دنیای رنگی توسط یک دنیای سیاه و تار و نیروهای اهریمنی مورد حمله قرار گرفته.حیوانات این سرزمین باید جمع شوند . بهترین قابلیت های خود را ترکیب کنند تا در مقابل خطری که تهدیدشان می کند بایستند. هر حیوان در این بازی دارای قابلیت ، نقاط ضعف و قدرت منحصر به فردیست. تاکتیک های خود را در مقابل دشمن پیاده کنیدتا آن را شکست دهید. این بازی دارای ۲۰ مرحله ی جذاب و رنگارنگ است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات