امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

نرم افزار هشدار دهنده ی اندروید Voice Alerts v2.0.1

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Voice Alerts v2.0.1 برنامه ایست برای گوشی های موبایل دارای سیستم عامل اندروید می باشد که وقتی اتفاقی در گوشی می افتد ، با شما صحبت می کند و بدین صورت شما را از آن آگاه می کند اتفاقاتی مانند تماس ، آمدن اس ام اس ، کم شدن باطری و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 

بهترین برنامه ی اجرای موسیقی در اندروید  Better Music Player v2.1.21

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون تردید این نرم افزار بهترین پخش کننده ی صوتی با تمامی امکاناتیست که شما فکرش می کنید! تجربه ی خشک خود را با پلیر موسیقی اریجینال آندروید کنار بگدارید . امکانات ویژه ی این نرم افزار خاص عبارتند از :

- ویرایش تگ id3 / اجرای ترک های اخیر / دارای تب برای نمایش اسم آلبوم ، نام خواننده ، ترک ها ، سبک موسیقی و Playlist ها / تکرار ، Shuffle / سرچ اینترنتی / سرپ در یوتیوب /  حذف فایل موسیقی / پخش کننده  و کنترل هایی رنگین / تغییر اجرای ترک با حرکت انگشت / Album art ها را از اینترنت دانلود کنید / درجه بندی ترک ها  / نمایش ۳ بعدی آلبوم ها و بسیاری امکانات دیگر…

به شما پیشنهاد می کنیم حتما این نرم افزار پیشرفته را دانلود کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

برنامه ی ساخت سیگار Roll A Joint v1.2.0

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

غنچه ای از ماری جوانا تهیه کنید ، آنرا بپیچید ، ردیفش کنید ، و آن سیگار با میکروفون گوشی خود بکشید!

در ۳۰ مارس این برنامه برای اولین بار در مارکت اندروید پخش شدو از آن موقع تاکنون ده ها هزار نفر ازین برنامه استفاده کرده اند.به دوستان آیفونی خود برنامه ای را نشان دهید که آنها هیچ وقت در اختیار نخواهند داشت.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

AndroZip Pro File Manager v1.4.6

برنامه ی مدیریت فایل های Zip در اندروید AndroZip Pro File Manager v1.4.6

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ – ۳٫۰

AndroZip Pro File Manager v1.4.6 برنامه ای عالی و قدرتمند می باشد که به عنوان یک نرم افزار برای اداره ی فایل ها ، آرشیوها ، گرفتن نسخه ی پشتیبان از نرم افزارها ، Task Manager ، جستجوکننده ی فایل ، نصب کننده ی نرم افزار ، ارسای فایل و … کاربرد دارد. این برنامه با فایل های  ZIP, RAR, 7ZIP, GZIP, TAR, BZIP2, ZIP,TAR,GZI سازگار می باشد و می توانید با آن یک فایل Zip تهیه کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

نرم افزار عکس برداری فوق سریع  Ultra Burst Camera v1.1.7

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده ازین نرم افزار پیشرفته می توانید در هر ثانیه ۱۰ عکس بگیرید! این برنامه سریعترین دوربین موجود برای اندروید می باشد.

امکانات : نگه داشتن دکمه گرفتن عکس برای  ادامه ی عکس برداری یا ضربه ی اهسته ای برای گرفتن یک عکس تنها / پشتیبانی از فلش ، تنظیم فوکوس و بزرگنمایی / قابلیت خاموش کردن صدای عکس برداری

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Open Home 6 Unlocked v6.3.2

برنامه ی  Open Home 6 Unlocked v6.3.2

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ -۲٫۳

این برنامه بهترین و محبوبترین نرم افزار فروشگاه های اندروید می باشد.دارای امکاناتی از قبیل :

صدها پوسته ی رایگان/ صدها مجموعه آیکون/ تصویر حساس به امس/ تغییر سایز ویدجت/ ایجاد آیکون shotcut / تم موزیک / تنظیمات پیشرفته / ویدجت آب و هوا / عکس العمل سریع با فشار دادن طولانی گزینه های صفحه نمایش / سازگار با تمام گوشی های اندروید / سفارشی سازی فونت و رنگ آن / مخفی کردن برنامه از روی صفحه نمایش و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

شبیه ساز گیتار Solo v1.36

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

این برنامه مردمی ترین برنامه ی شبیه سازی گیتار د آندریود می باشد. از آن برای اجرای آهنگ های مرد علاقه ی خود استفاده کنید یا موزیک خود را بسازید. گیتار کلاسیک ، آکوستیک و الکتریک در این برنامه همزمان در اختیار داشته باشید. دارای کتابخانه ای بزرگ از آکوردها همراه با دیاگرام آنهاست که ببینید یک آکورد چگونه اجرا می شود. ویژگی جالب این نرم افزار اجرای همزمان با موسیقی اجرا شده توسط شماست که می تواند همزمان با موسیقی دلخواه خود با این نرم افزار همنوازی کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Total Commander for Android beta 4

برنامه ی Total Commander for Android beta 4
این برنامه برای آندروید یک فایل منیجر قوی با ۲ پنل می باشد.

 

دارای قابلیت هایی مانند :

- کپی / جا به جایی / تغییر نام / حذف / ساختن فولدر جدید
-  استخراج فایل ها
- مرتب سازی فایل ها
- آرشیو کردن یا استخراج به صورت فایل ZIP
- ایجاد یا حذف نسخه ی پشتیبان از برنامه ها
- بوکمارک / تاریخچه / جستجو کردن

و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Mobile Hidden Camera Premium

Mobile Hidden Camera Premium نام یک اپلیکیشن بسیار جالب و البته کاربردی برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید از دوربین گوشی خود به عنوان یک دوربین جاسوسی استفاده نمایید . این نرم افزار نه تنها می تواند صورت کاملا مخفیانه و بدون هیچ صدایی عکس و فیلم تهیه کند بلکه امکان پنهان سازی عکس و فیلم های گرفته شده موجود بر روی حافظه گوشی نیز وجود خواهد داشت .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

دویر

PowerAMP v1.4.365 Full برنامه ی اجرای موسیقی قدرتمند

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

فایل های MP3/ MP4/M4A/flac/OGG/wav/tta/wma/ape/wv را اجرا می کنن سریع و بسیاری امکانات د. با ۱۰ باند اکولایزر برای هر فایل موسیقی که فکرش را کنید بهینه شده. دارای قابلیت ساخت آرشیو موزیک و فولدرهای آن. Tag Edoir قوی ، ویدجت های مختلف ، قفل صفحه ، پوسته های مختلف ، اسکن سریع و بسیاری امکانات درگیر در این نسخه قرار داده شده است.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات