امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

 Grid Size File Manager v1.1

برنامه ی  مدیریت فایل Grid Size File Manager v1.1

نیازمندی ها : آندرویید ۲ و بالاتر

Grid Size File Manager v1.1 تمام چیزی که شما از یک فایل منیجر انتظار دارید را برای شما فراهم می کند. دارای عملکرد گرافیکی بسیا بالا می باشد.  خانه های مربعی شکل مقدار نسبی حجم درایو شما را در هر فولدر و پوشه نشان می دهد.  این خانه ها برای شما امکان کنترل عکس ها را نیز می دهد که با آن می توانید فولدر ها را به هم متصل و مشاهده کنید.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 AnimalSound v1.0

نرم افزار سرگرمی صدای حیوانات AnimalSound v1.0

حیوان وحشی درون خود را آزاد کنید ! یا صدای دوستتان را شبیه به صدای کفتار کنید. این برنامه ی ساده و سبک برای شما و دوستانتان لحظات خوشی را به ارمغان می آورد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Death Worm v1.03

بازی  Death Worm v1.03

نیازمندی ها : آندرویید ۲٫۱ و بالاتر

بیش از ۲ میلیون دانلود این بازی و ۲ میلیون مردمی که معتاد این بازی شده اند خیلی از چیزها را در مورد این گیم عالی آشکار می کند. در این بازی غول های زیرزمینی فراتر از حد تصورتان را با انگشتتان کنترل کنی. مردم ،  حیوانات و پرندگان را بخورید ! تانک ها ، ماشین ها و هلیکوپترها را به پایین بکشید !

امکانات بازی : ۴۵ مرحله و ۳ مکان مختلف / ۲ مینی گیم اضافه / روش بازی جنگی و انفجاری / ۳۰ نوع دشمن / ۳ نوع کرم / قابلیت پخش HD و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 GunApp 3D (The Original) v1.2

بازی GunApp 3D (The-Original) v1.2

گوشی موبایل خود را به یک سلاح اسباب بازی تبدیل کنید !  مدل سازی واقع گرایانه انیمیشن ها شما را دوارد کنترل یک شبیه ساز سه بعدی اسلحه وارد می کند. با استفاده ازین شبیه ساز لحظات خوشی را در کنار دوستانتان در یک جنگ نمایش سپری کنید. همچنین می توانید با اجرای این برنامه یک اره برقی را سبیه سازی کنید! همه ی این امکانات به صورت ۳ بعدی در این برنامه قرار داده شده.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Deadly Dungeons RPG v1.0.3

بازی Deadly Dungeons RPG v1.0.3
نیازمندی ها : سیستم عامل آندروید ۱٫۵ و بالاتر

 

Deadly Dungeons RPG v1.0.3 یک بازی ساخته شده منحصرا برای سیستم عامل آندروید می باشد. با هدایت کردن شخصیت بازی و عبور از گروه های بیشماری از موجودات که در این بازی قرار داده شده اند می توانید در این بازی متبحر شوید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Super Launcher v1.5

برنامه ی ساخت میانبر Super Launcher v1.5
نیازمندی ها :آندروید ۱٫۵ و بالاتر

Super Launcher v1.5 برای هر برنامه یا عملکردی راه میانبری می سازد که باعث می شود دستگاه با سیستم آندروید برای کاربر بسیار ساده و کاربرپسند باشد. این برنامه ی جوابگوی چیزیست که احساس می کنید در سیستم عامل آندروید شما گم شده است.این اپلیکیشن برای برنامه ها ، وبسایت ها ، تماس ها (ای میل ، اس ام اس ، و تماس تلفنی) ، ویدئو ها ، عکسها ، فایل های صوتی ، دوربین ، عملکردهایی مانند ماشین حساب ، تقویم ، جیمیل ، Gtalk ، و بسیاری کزینه های دیگر قابل استفاده است.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Everlands HD v1.13

بازی Everlands HD v1.13

نیازمندی ها : آندروید ۲٫۰ -۲٫۳

یک دنیای رنگی توسط یک دنیای سیاه و تار و نیروهای اهریمنی مورد حمله قرار گرفته.حیوانات این سرزمین باید جمع شوند . بهترین قابلیت های خود را ترکیب کنند تا در مقابل خطری که تهدیدشان می کند بایستند. هر حیوان در این بازی دارای قابلیت ، نقاط ضعف و قدرت منحصر به فردیست. تاکتیک های خود را در مقابل دشمن پیاده کنیدتا آن را شکست دهید. این بازی دارای ۲۰ مرحله ی جذاب و رنگارنگ است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Garden Of Weeden v4.1.8.7

بازی جذاب Garden Of Weeden v4.1.8.7

نیازمندی ها : آندروید ۱٫۵ – ۲٫۳

پرورش شاهدانه ی وحشی برای مصارف درمانی ! این گیاه را در حریم خصوصی گوشی خود به صورت قانونی کاشت کنید. با خریدن به موقع دانه وقتی که قیمتش پایین است و فروش آن در زمان افزایش قیمت برای خود تولید سرمایه و با قرار گرفتن در مقابل معامله ی افراد آن را به هم زده و به سود خود بازی را ادامه دهید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Time Recording Pro v1.

نرم افزار زمان بندی Time Recording Pro v1.53
نیازمندی ها : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

برنامه ای که در اختیار شما قرار داده شده نسخه ی “Pro” از نرم افزار Time Recording ،  پیشقدم فروش از صفحه ی فروش برنامه های آندروید است. امکانات اختصاصی این نسخه  برای شما بسیار مفید خواهد بود.

امکانات اصلی نرم افزار :
-ماموریت جایگزینی
-یادداشت های روزانه و با جزییات
- مرور کلی روز ، هفته و ماه
- خروج اطلاعات به صورت ای میل ، CSV،  HTML و یا XML
- تهیه کپی پشتیبان و بازیابی جامع

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Big Sport Fishing 3D v1.14

بازی ماهیگیری Big Sport Fishing 3D v1.14

نیازمندی ها : آندرویید ۲٫۱ – ۲٫۳

اینبار آخرین نسخه بازی جذاب ماهیگیری  Big Sport Fishing 3D v1.14 را برای دانلود در اختیار شما گذاشته ایم.از چشم اندازهای زیبا و “گرافیک ۳ بعدی” گیج کننده ی این بازی کمال لذت را ببرید. همانطور که گوشی خود را تکان می دهید منظره بازی به نسب حرکت گوشی تغییر می کند و این موضوع باعث می شود احساس کنید واقعا در حال ماهیگری هستید. فقط کافیست مچ دستتان را تکان دهید ! این نسخه ی کامل دارای ۱۰ مکان زیبا و جذاب می باشد.این بازی بسیار جذاب را به همه کسانی که به دنبال کیفیت خوب و گیم پلی عالی هستند ، پیشنهاد می کنیم.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 152 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات