امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

بازی OpenTTD v1.1.0.12

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

شما در این بازی  بازرگانی ثروتمند هستید. این بازی قابلیت دونفره شدن را نیز دارد.هخمچنین دارای قابلیت بازی آنلاین نیز در این بازی گنجانده شده. به شما پیشنهاد می کنیم اگر گوشیتان دارای صفحه ای بزرگ است این بازی را اجرا کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

برنامه ی ساخت سیگار Roll A Joint v1.2.0

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

غنچه ای از ماری جوانا تهیه کنید ، آنرا بپیچید ، ردیفش کنید ، و آن سیگار با میکروفون گوشی خود بکشید!

در ۳۰ مارس این برنامه برای اولین بار در مارکت اندروید پخش شدو از آن موقع تاکنون ده ها هزار نفر ازین برنامه استفاده کرده اند.به دوستان آیفونی خود برنامه ای را نشان دهید که آنها هیچ وقت در اختیار نخواهند داشت.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

AndroZip Pro File Manager v1.4.6

برنامه ی مدیریت فایل های Zip در اندروید AndroZip Pro File Manager v1.4.6

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ – ۳٫۰

AndroZip Pro File Manager v1.4.6 برنامه ای عالی و قدرتمند می باشد که به عنوان یک نرم افزار برای اداره ی فایل ها ، آرشیوها ، گرفتن نسخه ی پشتیبان از نرم افزارها ، Task Manager ، جستجوکننده ی فایل ، نصب کننده ی نرم افزار ، ارسای فایل و … کاربرد دارد. این برنامه با فایل های  ZIP, RAR, 7ZIP, GZIP, TAR, BZIP2, ZIP,TAR,GZI سازگار می باشد و می توانید با آن یک فایل Zip تهیه کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Majesty: The Fantasy Kingdom Sim v1.8.3

بازی Majesty: The Fantasy Kingdom Sim v1.8.3

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Majesty: The Fantasy Kingdom Sim دنیایی سحرآمیز و پهناور است که شما در آن تاجدار یک سلطنت باشکوه هستید. وقتی شما رییس منظقه می شوید مسئولیت تمامی اراضی آن بر شانه ی شاهانه ی شماست. این بازی استراتژیک ساعات بسیار زیادی شما را سرگرم می کند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

نرم افزار عکس برداری فوق سریع  Ultra Burst Camera v1.1.7

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده ازین نرم افزار پیشرفته می توانید در هر ثانیه ۱۰ عکس بگیرید! این برنامه سریعترین دوربین موجود برای اندروید می باشد.

امکانات : نگه داشتن دکمه گرفتن عکس برای  ادامه ی عکس برداری یا ضربه ی اهسته ای برای گرفتن یک عکس تنها / پشتیبانی از فلش ، تنظیم فوکوس و بزرگنمایی / قابلیت خاموش کردن صدای عکس برداری

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Open Home 6 Unlocked v6.3.2

برنامه ی  Open Home 6 Unlocked v6.3.2

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ -۲٫۳

این برنامه بهترین و محبوبترین نرم افزار فروشگاه های اندروید می باشد.دارای امکاناتی از قبیل :

صدها پوسته ی رایگان/ صدها مجموعه آیکون/ تصویر حساس به امس/ تغییر سایز ویدجت/ ایجاد آیکون shotcut / تم موزیک / تنظیمات پیشرفته / ویدجت آب و هوا / عکس العمل سریع با فشار دادن طولانی گزینه های صفحه نمایش / سازگار با تمام گوشی های اندروید / سفارشی سازی فونت و رنگ آن / مخفی کردن برنامه از روی صفحه نمایش و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی  Hextacy v1.1.3

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برای حذف گروه هایی از آجرها کافیست انگشت خود را تکان دهید .وقتی دیگر حرکتی برای انجام نداشته باشید بقیه ی آجرها به طور موقت قفل  و از گردش بازی خارج می شوند.سپس صفحه با آجرهای دیگر پر می شوند. برای رسیدن به امتیاز بالاتر در این بازی باید به خوبی تمرکز و فکر کنید. نکته ی جالب این بازی این است که افراد کوررنگ نیز می توانند این بازی را با تغییر طرح آجرها انجام دهند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی هیجان انگیز Aftermath XHD v1.2.3

نیازمندی ها : Xperia Sony Ericson , اندروید ۲٫۳

به تنهایی در یک شهر آلوده شده باید در شب به زندگی خود ادامه دهید و زنده بمانید.این بازی برای گوشی Xperia بهینه شده و در آن دارای مراحل خاص خود می باشد. از مهارت هایتان همرا با چراغ قوه ، اسلحه و بمب های دستی یتان برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنید و زنده بمانید.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

شبیه ساز گیتار Solo v1.36

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

این برنامه مردمی ترین برنامه ی شبیه سازی گیتار د آندریود می باشد. از آن برای اجرای آهنگ های مرد علاقه ی خود استفاده کنید یا موزیک خود را بسازید. گیتار کلاسیک ، آکوستیک و الکتریک در این برنامه همزمان در اختیار داشته باشید. دارای کتابخانه ای بزرگ از آکوردها همراه با دیاگرام آنهاست که ببینید یک آکورد چگونه اجرا می شود. ویژگی جالب این نرم افزار اجرای همزمان با موسیقی اجرا شده توسط شماست که می تواند همزمان با موسیقی دلخواه خود با این نرم افزار همنوازی کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی ماشین جتی  Jet Car Stunts v1.06

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ – ۲٫۳

این بازی یک بازی از نوع بدست آوردن جایزه با سرعت  بسیار هیجان انگیز است که به صورت سه بعدی طراحی شده. دارای  پرش های بسیار بلند ، حلقه هایی در آسمان ، پلتفرم های معلق ، مانورهای بسیار سخت و محیط های دشوار است. مراحل این بازی بسیار زیبا طراحی شده ، کنترل عالی بازی ، و گیم پلی سریع و معتاد کننده اش از ویژگی های مهم آن می باشد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 152 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات