امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

با این که بازی IGI 2 : Covert Strike  در سال های پیش منتشر شده است اما بافت و گرافیک بسیار بالایی آن توانست عده ی بسیار زیادی از گیمرها را شگفت زده کند و هنوز نام IGI بر سر زبان عده ی زیادی از گیمرها می باشد. پروژه IGI داستان سرباز سابق SAS دیوید جونز را روایت می کند که ماموریت او کشف راز گسترش بندر و تاسیسات دولتی در روسیه ، لیبی و چین می باشد که شما در این سه مرحله هیجان انگیز باید به این مناطق به صورت کاملا سری و محرمانه وارد شوید و دستوراتی که به شما داده شده را به درستی انجام دهید. این بازی دارای ۳ مرحله بسیار زیبا و هیجانی است که آن را می توانید به صورت کم حجم از سایت ، دریافت کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,

نسخه ی پنج بازی کامپیوتری Mortal Kombat ، آخرین نسخه ی این بازی می باشد که در سبک مبارزه ای بوده و تمامی نسخه های آن بسیار موفق بوده اند طوری که از این بازی ۴ نسخه فیلم در هالیوود تولید شد. این بازی که در اصل نبرد دو نفر با هم است با روش ها و تکنیک های مختلف سعی در شکست دادن فرد مقابل می باشد. این بازی با تقسیم صفحه کلید برای بازی با دو نفر یا با استفاده از دسته های بازی می توان بازی را به صورت دو نفره بازی کرد. همین طور شما می توانید با مراجعه به تنظیمات بازی آن گونه که دوست دارید صفحه کلید را برای بازی خود تنظیم کنید. اگر از علاقه مندان به بازی های رزمی هستید این بازی جدید و جذاب را به صورت رایگان با لینک مستقیم از سایت  دانلود دریافت کنید و لذت ببرید.

 دانلود در  ادامه مطلب



ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,
جیمز باند یا مامور ۰۰۷ نام مامور زبردست و ماهر انگلیسی است که کارکتر نقش اول سری فیلم های جیمز باند می باشد. تا به کنون فیلم ها و داستان های زیادی در مورد جیمز باند نوشته شده و آخرین فیلم ساخته شده از این سری مربوط به سال ۲۰۰۸ می باشد. باتوجه به اینکه این بازی از روی هیچ یک از فیلم های جیمز باند ساخته نشده است ، می توان منتظر یک بازی متفاوت از این سری بود که به لطف سابقه ی جیمز باند میتوانیم خودمان را امیدوار کنیم.

 دانلود در  ادامه مطلب



ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,
همه ی ما دوست داریم که بازی های کم حجم باشند ولی در عین حال از گرافیک بالایی برخوردار باشند. این گونه بازی ها به طبع از طرفداران زیادی برخوردار هستند و از همین رو امروز بازی جدیدی با عنوان World War II: Pacific Heroes برایتان آماده کرده ایم. این بازی در رابطه با جنگ جهانی دوم بوده و از سری بازی های نبرد هواپیما ها در آسمان می باشد. شما در این بازی نقش خلبان هواپیمایی را خواهید داشت که در اقیانوس آرام باید هواپیماهای دشمن را نابود سازد و همچنین ناوهای دریایی و نیز عواملی را که در خشکی قصد زدن هواپیمای شما را دارند ، نابود کنید. محیط این بازی به صورت کاملا سه بعدی بوده و گرافیک آن نسبت به حجم بسیار کم آن در حد بسیار عالی می باشد.

 دانلود در  ادامه مطلب



ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,
دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار سیاره گمشده در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز ، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد. در این قسمت خواهید دید که برف هایی که سیاره را پوشانده بودند ، آب شده اند و نواحی جنگلی و گرمسیری که در دل مناطق پوشیده از یخ قرار گرفته بودند ، آشکار می شوند. برای اشاره به این موضوع که این نسخه از بازی تا چه اندازه عظیم تر از نسخه اول آن می باشد ، تنها ذکر همین نکته کافی است که سازندگان این نسخه از بازی اظهار نموده اند که شماره دو موجود در عنوان بازی را نمی توان به دنباله این بازی نسبت داد بلکه این عدد در حقیقت به معنی مجذور می باشد که این امر خود نشان دهنده وسعت نسخه جدید بازی می باشد.

 

icon برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,

 دانلود انیمیشن Shrek Forever After

ژانر: انیمیشن, ماجرایی, کمدی, خانوادگی, فانتزی

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۵۰۰ MB

امتیاز: ۶٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۱ May 2010

کارگردان: Mike Mitchell

بازیگران: Mike Myers, Eddie Murphym, Cameron Diaz, Antonio Banderas, Julie Andrews …

خلاصه داستان: شرک احساس میکنه که اهلی شده. صدای غرشش رو از دست داده. غرشی که تا بوجود میومد همه روستاییان پا به فرار میگذاشتن. برای اینکه قدرت غول بودن و جذبه اش را دوباره بدست بیاره به مقابله با Rumpelstiltskin میره اما روش درستی انتخاب نکرده. الاغه صاحب پیدا کرده و گربه چاق و تنبل شده و فیونا…




ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,

ZoneAlarm  دیواره اتش قدرتمند و کاملا رایگان!!


برای هر سیستمی یک دیواره اتش قدرتمند لازم است تا از ورود تروجان ها و  ویروس های خطرناک به سیستم جلوگیری کند.

دیواره اتش مثل یک گارد محافظتی از سیستم شما که(قصر)می باشد محافظت می کند!!!

امار ها نشان داده که هیچ سیستمی که بدون انتی ویروس و دیواره اتش باشد حتی پس از نیم ساعت وصل بودن به اینترنت نمی تواند در مقابل ویروس ها دوام بیاورد و غیر ممکن است ویروسی و الوده نشود!!

چرا کمی از وقت خود را بر رو مسائل امنیتی نمی گذاریم؟!

ووقتی کل اطلاعات ما بر باد می رود افسوس خوردن چه فایده؟!

می دانید که تروجان ها به راحتی میتوانند اطلاعات شما را به سرقت ببرند و ویروس ها هم کل سیستم شما را به راحتی می توانند خراب کنند!!

با ZoneAlarm از دست همه نگرانی ها فرار کنید و با امنیتی کامل به راه خود ادامه دهید!!

دانلود – Download

حجم:44Mg



ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,

برای در امان ماندن از تروجان ها،ویروس ها و اکثر بد افزار ها ما به شما Rising PC Doctor را پیشنهاد می کنیم.
Rising PC Doctor 6.0.2.38
ویژگی های برتر Rising PC Doctor :

1-تائمین امنیت

2-Trojan Detector & Blocker جلوگیری از ورود تروجان و سالم سازی و جلوگیری از خطرات احتمالی

3-Automatic Malware Analysis کارکردن بصورت خودکار و اتوماتیک

4-  Repair Microsoft Internet Explorer & Windowsبهینه سازی اینترنت اکسپلوره و ویندوز

5-Spyware Scan & Delete جستجو جاسوس افزار ها و حذف انها

6-سازگار با ویندوز های Windows 2000/XP/2003/Vista

و دها ها قابلیت منحصر به فرد دیگر


دانلود - با لینک مستقیم



ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 8 / 10 / 1389برچسب:,
دانلود موزیلا فایرفاکس 4 بتا 2


موزیلا امکان دانلود دومین نسخه بتای چهارمین نگارش مرورگر فایرفاکس را اعلام کرد. این پیش نسخه ، چندین امکان جدید به همراه اصلاحاتی برای رابط های کاربری مرورگرهای اپن سورس معرفی کرده است :

1. تبهای نسخه جدید به بالای جستوجوگر انتقال یافته اند و در بالای آدرس بار قرار گرفته اند. دیگر منو باری وجود ندارد و بجای آن یک دکمه در قسمت بالا گوشه سمت چپ وجود دارد. این تغییرات موجب تطابق رابط کاربری این نسخه با رابطهای کاربری نسخه جدید اپرا وکروم شده است.

2. یکی از تغییرات اصلی این نسخه پشتیبانی از تبهای کاربردیست . این قابلیت همان امکان "Tab-pinning" کروم است.

دانلود و ادامه توضیحات در ادامه مطلب

3. علاوه بر اینها موزیلا سعی دارد تا مدیریتی برای کنترل کلی تبها طرح کند -که همانند نسخه اولیه "Tab Candy" که در این اواخر ارائه کرده بود- خواهد بود

4. همچنین موزیلا بر روی اسکرول و استارت آپ برنامه نیز تغییراتی ایجاد کرده است .تبدیلات و تغییرات CSS3 در این نسخه بتا نیز پشتیبانی میشوند.

 

دانلود




ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 147 148 149 150 151 ... 152 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات